12 Mei 2009

TERKINI : Nizar menang

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengumumkan Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin sebagai menteri besar sah Perak setelah digugurkan jawatan tersebut awal Februari lalu.

83 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah..

Tanpa Nama berkata...

Tahniah....Allahu AKBAR.
Allah sentiasa bersama dengan orang yang sabar.

muryadi berkata...

Alhamdulillah...

Allah hu Akbar!

ainon mohd berkata...

Allah Maha Besar!

YB, terima kasih kerana membuat laporan secara langsung! TERIMA KASIH!

Tanpa Nama berkata...

allahu akbar

Fadhil berkata...

Alhamdulillah... Takbir

muryadi berkata...

Allah hu Akbar!

Tanpa Nama berkata...

Takbir!!!

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah, syukur, kpda ALLAH TAALA

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah
kemenangan berpihak kepada kebenaran....
Takbir Takbir Takbir

loqlarq berkata...

TAKBIRRRRRR
TUNGGU APA LAGI ZAMBRY KUNTA KINTE.
BERAMBUS LAHHHHH.
OK. DAH BOLEH MASUK PEJABAT MB.
TOLONG AJAR SUK YANG MEMANG KURANG AJAR TU.
BERI GAJI SUK, TAPI KERJA CUCI JAMBAN AJA

Tanpa Nama berkata...

Alhamduillah.. Yb...Tahniah atas kesabaran semua YB2 Pakatan.

Tanpa Nama berkata...

Allah makbulkan doa orang yang dizalimi..Allahuakbar!!!

Tanpa Nama berkata...

ALLAHUAKBAR !!! KEBENARAN TELAH MELENYAPKAN KEFASIKAN !!

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah...

karmaPolice berkata...

alhamdulillah....syukur kpd allah...teruskan memimpin kami di atas landasan al-quran dan sunnah...

OD berkata...

TAKBIR!!!

Tanpa Nama berkata...

Ameen....TAKBIR!!!! ALLAHUAKBAR!!!

karmaPolice berkata...

alhamdulillah... syukur kpd Allah ats kemenangan...jln kebenaran pasti akan terbuka di hadapan... teruskan memimpin kami mengikut landasan al-quran dan sunnah...

Hassan Adli B. Haji Othman berkata...

Takbirrr...Allahu Akbar...Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah kerana telah memberi kemenangan kepada DS Nizar sebagai Menteri Besar yang sah. Kehancuran BN semakin dekat...

muryadi berkata...

Alhamdulillah, Subhanallah, Allahuakbar..

Tanpa Nama berkata...

menang...

tuffaya berkata...

alhamdulillah..utk Islam i/ALLAH dimudahkan ALLAH!!kepada pemimpin dan pengikut modenisasi dan hiiburan melampau silakan keluar dari bumi ALLAH dan tak layak utk mendiami bumi dan diberikan kelazatan dan keseronokan di dunia tapi tak pula merasakan kelazatan dan keseronokan bersama ALLAH!!biarkan UMNO jalan!!carilah di mana planet yg bukan bawah pemerintahan ALLAH

Tanpa Nama berkata...

ALLAHUAKBAR.. syukur ALHAMDULILLAH.

toman berkata...

takbir!!!!

wakakaka saya tgh imagine macam mana laa muka zamry time ni.. itam terus jadi merah kut.. :P

Tanpa Nama berkata...

alhamdulilah berkat dari doa seluruh rakyat perak dan malaysia.... saya orrg yg paling gembira sekali atas keputusan ini , tahniah MB nizar

CCEO MUVEE2U berkata...

TAKBIR!!!
ALLAHU AKBAR!!

Tanpa Nama berkata...

adakah boleh kekal lama kerana bn majoriti lebih..depa akan buat usul tidak percaya

Mr. President berkata...

Tahniah...
Selamat Berjuang sahabat2ku di sana...

Gustapo Mandala berkata...

Alhamdulillah.. Alhamdulillah... Alhamdulillah
Ya Allah.. Disisi Mu lah Pemiliknya segala keadilan.. Ya Allah.. Allahu Akbar !!!

Abd Malik berkata...

Alhamdullilah.. Allah beserta dengan orang-orang yang sabar. Tahniah kepada YAB DS Mohd Nizar dan YB yang menyalurkan berita yang terkini. Didoakan YB sihat sejahtera dan teruskan perjuangan.. Allah Akbar..!

LeeZ berkata...

ALHAMDULILLAH!!!!

Citra berkata...

Allahu Akbar. Allahu Akbar. Allahu Akbar.

cyber_virus19 berkata...

alhamdullillah...Allah bersama org yg benar

Tanpa Nama berkata...

Takbir!!!

Berkat kesabaran dan doa dari pejuang2 semua

Tanpa Nama berkata...

ALLAH HU AKHBAR!!!!!

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah..

sab berkata...

kita ambik balik camry milik kita...
suruh BN kosongkan pejabat cepat..haha

AbDuL LuDiN berkata...

sesungguhnya ALLAH bersama orang yang sabar
TAKBIR!!!

Abdul Malik berkata...

Alhamdulliah.. Allah bersama dengan orang-orang yang sabar.. Tahniah untuk DS Mohd Nizar dan YB juga kerana telah menyediakan berita yang terkini. Didoakan YB diberi kekuatan dan petunjuk untuk meneruskan perjuangan.. Allah Akbar..!

mamasherry berkata...

takbir!!!

mantera_syafiq berkata...

Takbir!

mrsismail berkata...

berita paling menggembirakan pd ptg ni...Alhamdulillah

Tanpa Nama berkata...

Allahuakbar 3X

Tahniah atas kemenangan berganda DS Hj NIzar.
Semoga lepas ni akan diadakan state election utk Perakian memilih semula sebuah kerajaan yang adil dan bermaruah.

p/s : Suka dengar Ust. Khalil kecek Klate di Masjid Rusila bersama TG Haji Hadi.

datoseri berkata...

Taniah!

Tak sangka ini boleh berlaku memandangkan UMNO-BN dah korap-kan semua agensi-agensi.

kakchik berkata...

Alhamdulillah

PKR SETIAWANGSA berkata...

Tahniah kepada semua dan syukur Alhamdulillah.

ketambatu berkata...

dah kata dah...sian pak najib. insyaallah kemenangan untuk pejuang islam

Jason berkata...

Alhamdullillah... Takbir...

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah!!!!

Tanpa Nama berkata...

TAKBIR!!!

Shahrul berkata...

sALAM & TAHNIAH YB,

Sila pastikan yang Bangunan SUK tidak dikunci..

baei berkata...

Tahniah kepada Datuk Seri, kerja pertama yang perlu dilakukan segera memohon kepada sultan pembubaran DUN sebelum terjadi lain hal yang luar dugaan. selamatkan perak daripada keganasan melampau.

NAINA berkata...

ALHAMDULILLAH!!!TAKBIR!TAKBIR!

Tanpa Nama berkata...

Takbit!!!

Tanpa Nama berkata...

TAKBIIIIRR...
ALLAH MAHA KAYA..


Damak...

Tanpa Nama berkata...

Drs, Allahuakbar,Allahuakbar,Allahuakbar.My dear YB,I am so speechless,Terus sujud syukur.Pulang dr kantor insyaALlah akan bersedekah jariah pd fakir miskin dan menderma pd tabung masjid.Betapa manis nya anugerah ALlah ini.Ya ALlah engkau maha mendengar doa para mustazdafin.. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

Syukur alhamdulillah kepada Allah swt kerana telah memberi kemenangan kepada rakyat Perak dalam perebutan jawatan Menteri Besar. Dari dahulu lagi saya maseh mempunyai keyakinan terhadap sistem perundangan di negara ini.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur telah mengumumkan bahawa Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar yang sah bagi negeri Perak. Diharap MB DS Nizar akan dapat perkenan duli yang mulia Sultan Perak untuk membubarkan DUN Perak agar satu pilihanraya umum dapat diadakan. Biarlah rakyat negeri Perak menentukan siapa yang betul berhak memerintah negeri Perak.

anak Sabah berkata...

Mereka merancang, Allah juga merancang. Dan Allahlah juga sebaik-baik perancang..Alhamdulillah..

Tanpa Nama berkata...

Firman Allah:-
Meraka merancang, Allah juga merancang dan Allah adalah sebaik-baik perancang.

Tahniah Datuk Seri Nizar Jamaluddin

Tanpa Nama berkata...

ALHAMDULLIAH...
TAKBIR!!!

iskandarshah berkata...

Syabas! kalau yang punya hak Allah tetap menunjukkan kebenarannya. Ingatlah Allah maha berkuasa menentukiannya. Sebagai insannya kita berikhtiar. Hidup Pas....... Hidup Nizar...

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah...syukur kepada Allah swt...berita baik buat kita semua teruskan perjuangan demi kebaikan bersama

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah

Tanpa Nama berkata...

Firman Allah:-

Mereka merancang, Allah juga merancang dan Allah sebaik-baik perancang

gelong gajah berkata...

Alhamdulillah..Takbirrr...
maka MB lanun menangis siang malam hingga pulau pangkor tak keruan..

Tanpa Nama berkata...

BN MEMANG GOBLOK

Tanpa Nama berkata...

takbir.....kebenaran tetap pada yang HAK...
takbir

Lina berkata...

Alhamdullillah....Takbir !

PEMUDA PAS SG TAPAH berkata...

ALHAMDULILLAH...
DS NIZAR MENG DLM KES INI..

TAKBIR......

Tanpa Nama berkata...

apakah langkah seterusnya ??

soklan berkata...

TAKBIR!!!!

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH HAMBA SUJUD SYUKUR ATAS BERITA INI. ALANGKAH MALUNYA PARA BANJINGAN DI PERAK
BELUM DUDUK DAH BERLUNJUR
AKHIRNYA TERTONGGENG SENDIRIAN

Tanpa Nama berkata...

Takbir!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah,
Allah Taala telahy menunjukkan siapa yang benar dan siapa yang salah,
tahniah kepada yb dan rakan2 seperjuangan pakatan rakyat Perak,ternyata keadilan menyebelahi pihak2 yang benar,

PR berkata...

mlm ni kita ramai2 trun TAMAN MALEWAR..
ceramah oleh MB PERAK DS NIZAR & SIVAKUMAR(spaker yg sah)

zizi3131 berkata...

ALHAMDULILLAH...ALLAHU AKHBAR...BUBARKAN DUN AGAR RAKYAT TENTUKANNYA

zizi3131 berkata...

ALLAHU AKHBAR.....
ALHAMDULILLAH....

BUBARKAN DUN...

Faridrashidi berkata...

Semoga Allah memberkati kalian..

zal.kidal berkata...

saya x dapat bayangkan 2 muka arini.. NAJIB sengal yang mengadap sultan.. dan zambry haram yang berlagak selama ni sebagai mb.. arghh.. kalau boleh yang berhormat buat ulasan terkini cara pakatan nak bubarkan dun.. memandangkan adun bn/umno harey ni dah ramai dalam dun..

Tanpa Nama berkata...

sss

Tanpa Nama berkata...

salam.... diharap gerai2 tomyam perak dapat melanjutkan masa perniagaan bagi memberi peluang kpd umat islam bersahur utk persediaan puasa sunat besok....spt yg disrankan oleh TGNA..

ARS berkata...

syabas datuk seri dan pr umumnya atas kemenangan ini...semoga ALLAH melimpahkan rahmatNYA keatas kita rakyat perak semuanya...TETAPI!!! INGAT!!!...INI MUNGKIN HANYA PROPAGANDA BN UNTUK MELAKUKAN SESUATU YANG LEBIH TERUK....BERHATI-HATI SAHABAT2 PR SEMUA...CUBA FIKIR-FIKIRKAN....