04 Ogos 2009

Siapakah dalam video ini? Apakah TBH disoal siasat begini oleh SPRM?

Email Oleh : asiabiz asiabiz/
http://advocateviews.blogspot.com






25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul-betul polis ka?

kalau macam ni, memang patut mereka disiasat.

boleh percayakah mereka ini?

Tanpa Nama berkata...

sprm ke yg sepak pijak-pijak orang tu??
perangai mcm samseng. entah2... orang2 upahan along tu..guna orang sprm. perangai mcm along!!!

Pak Malau berkata...

Bukan Polis lah...yg pakai uniform putih tu???? Pukul dgn getah tapak kaki, itu memang cara soalsiasat...mcmne pn kt tngu apa citer slepas ni...hehe memang menarik.

ZAMRI kecik's berkata...

sapa ni?
mai mana video ni?

Tanpa Nama berkata...

padan muka cina tu. dah kacau bini orang kenapa. cuba kena kat korang tgk, dia kacau bini korang. korang nak buat mcm mana?

Tanpa Nama berkata...

salam..kalu begini la memang kita negara samseng..jgn taruk nama kita nrgara islam...bubuh jenegara kita negara syaitan...

Tanpa Nama berkata...

Melihat kepada keadaan gambar mayat Teoh Beng Hock , saya yakin dan percaya, beginilah caranya SPRM menyiasat Teoh Beng Hock. Kalau tidak, masakan seluar Teoh Beng Hock boleh koyak dalam satu garisan panjang? Seluar dalam nampak.Ada kesan darah pulak di bahagian situ.Orang yang menyiasat Teoh Beng Hock bukan manusia, tapi binatang bertopengkan manusia.Hari-hari saya berdoa semoga Allah beri balasan secepat mungkin pada mereka kerana sanggup menjadi anjing-anjing peliharaan UMNO/BN.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah 1 malaysia kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"SIASAT SIAPA YANG PANDAI-PANDAI CURI GAMBAR TU. JANGAN SIASAT ORANG YANG BUAT SOAL SIASAT.PANDAI-PANDAI HEBAH KAT ORANG RAMAI. NANTI DEPA TAKUT." KATA-KATA PONDAN GANI PATAIL.
JADI, TAK BERANI NAK BUAT DEMONTRASI...
1 MALAYSIA. RAKYAT DI DAHULUKAN, PEMIMPIN DIMUARAKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN. KENA SEPAK RAKYAT.MERANA RAKYAT. YANG SEPAK TERAJANG TU SEDARLAH HANGPA PUN RAKYAT. KALAU TAK PEMBANGKANG YANG PERJUANGKAN GAJI HANGPA, TAK NAIK LA. MUNGKIN HANGPA TAK KISAH PASAI HANGPA DAPAT DUIT SPECIAL DARI KERAJAAN BN. TAK MASUK SLIP GAJI.DALAM AKAUAN RATUS RIBU DAH ADA.

Tanpa Nama berkata...

harp pihak berkuasa dapat siasat perkara ni.. jangan samakn diri kita dengan syaitan.

Tanpa Nama berkata...

Dah tengok..
Ape YB nak buat...
Kena bela nasib mangsa....
Walaupun dia kacau bini orang, isap dadah, bukan begini cara tangani kes tersebut..
Harap usul video ini ke muka pengadilan.

Kerabat Panglima Bkt Gantang berkata...

Ni biasa dibuat oleh polis malaysia. Mereka ni samseng yang berlesen. Sbb ada lesen depa berani. Aku sendiri pernah berurusan di IPK JB. Aku tengok depan mata aku seorg budak india dalam lingkungan 15 tahun yang baru ditahan kerana disyaki cuba memecahkan kereta. Belum start soal siasat dah kene sepak terajang. Depan mata aku jadi tu. Itulah kelaku polis malaysia yang ada sebahagiannya berlagak samseng.

Tanpa Nama berkata...

Kalau benar orang itu bersalah sekali pun, negara kita ini ada undang-undang. Biar mahkamah yang jatuhkan hukuman kepada pesalah itu- jika benar dia bersalah. Bukannya letak keadilan itu ditangan sendiri. Adakah adil seorang yg tidak berdaya itu lagi terus-menerus dipukul, ditendang, ditumbuk dan dicaci oleh bukan seorang, malah lebih dari 3-4 orang lelaki? Ingat2lah..apa sahaja yang kita lakukan di dunia ini, akan dipersoalkan di akhirat nanti. Kalau dekat dunia boleh terlepas drp disabit kesalahan sebab ada pihak yg tolong "cover"- di mahkamah Allah nanti, anggota badan sendiri pun tak nak tolong "cover"kan kesalahan yg telah dilakukan..Fikir2 lah sendiri...

IPH berkata...

SPRM ingat mereka berkuasa hingga kiamat,sebab itu mereka berani guna kuasa, mereka lupa kuasa ALLAH akan merubahkan mereka satu hari nanti.kalau buat jahat macam mana tutup pun orang tahu.tak semua kt sprm/polis yg sokong inilah namanya kehendak ALLAH.

Tanpa Nama berkata...

AKU TENGOK 2 KALI KLIP NI.SUSAH NAK CAKAP LAH.NAK KATA SPRM TAK MACAM SPRM,MACAM POLIS TRAPIK PUN ADA.INI BUKAN RASUAH PUNYA.WA INGAT ITU OLANG NAIK MOTOR KELETA CULI..TAK MAU NGAKU.DIA OLANG PUKOI LO.KALAU TALAK PUKOI SAPA MAU NGAKU ITU KELEJA CULI.YANG PENTING ITU OLANG JANGAN PUKOI WA SUDAH LAH

Tanpa Nama berkata...

ambo caya gak sebab YB Husam pernah kena tumbuk ngan polis dalam lokap,pastu bila sama-sama terima datukship d istana,pucat gilo muka pegawai polis tgok YB Husam....huh angin UMNO

Tanpa Nama berkata...

Kalau ya pun cina tu bersalah takkan nak dera macamtu. Ini perbuatan orang yang tak beriman.
Melayu pulaktu. Gari & serahkan kepada pihak berkuasa sudahlah. Biar mahkamah jatuhkan hukum. Kalau aku ditempat Cinatu, aku lawan habis2, biar putih tulang, jangan putih mata.

Tanpa Nama berkata...

kupohon kepada allah turunkan balasan secepat mungkin pada mereka yg bersalah ingatlah sejarah nabi

Tanpa Nama berkata...

aku rasa ini bukan sprm atau polis.kalau tengok unifom mcm pak guard jusco pun ada.pejabat diorang pun takde macam pejabat sprm atau polis coz sprm dan polis ada bilik soalsiasat sendiri.

Tanpa Nama berkata...

negara kita masih ada undang-undang bukan macam ni caranya ,walau pun dia ni orang salah yang mengacau bini orang.biar la makamah putuskan apa hukuman orang yang bersalah bukan polis yang menjatuhkan hukuman.

Tanpa Nama berkata...

jusco otak ko, da tentu die terang2 kate "ini polis", pandai pulak die cover bila telefon berdering "kejap2, relaks" inilah die negara 1 malysia, polis ka, najib ka semua satu kepala, jahat punya. mereka olang pun talak percaya itu mahkamah ka, sebab itu meleka suka ISA, tak payah bicara ma, bila2 mau kasi hantam, boleh itu polis ka sb = siput gila babi ka, mali datang aksi hantam ma. jahat ma polis da macam along, mat2 lempit pun takut sama polis lali2 lo... olang cina tgk, wa ini olang islam pun suka tumbuk2 olang juga, sama ma olang cina along itu. mali undi umno, makin umno makin kua lo polis2 mcm ni, undang2 rimba, yang ramai boleh pukul yang sikit, yang kuat tindas yang lemah. nabi (islam umno) pun dulu pukul2 olang lor kalau oalng itu jahat. suluh buat hudud pun takut ka.. mcm mane mengaku islam tak mahu hudud

Tanpa Nama berkata...

aku pernah tgk video ni dalam youtube. Lama dah. Rasa aku pun bukannya polis atau sprm. Nampak mcm pak guard kat mana ntah. Yang kena balun tu pun rasanya mcm orang belah2 vietnam sana nuhhhh....

Tanpa Nama berkata...

pak guard kat sogo kot.

Tanpa Nama berkata...

yg penting kita ni org islam...
penuh ngan nilai mulia...
keje ikut tanggung jawab, bukan ikut suka rasa...
pikir la kalo esok2 kena kat sedara sendiri???

Tanpa Nama berkata...

x kira siapa dia didalam klip video ini..yang penting kena siasat.video ini benar-benar mencemar kredibiliti pasukan keselamatan negara kita.satu dunia dah lihat bagaimana perilaku anggota keselamatan kita menjalankan tugas mereka.KDN perlu bertanggunggungjawab diatas klip video ini.PERKARA INI TIDAK BOLEH DIDIAMKAN!!!