11 Februari 2009

Jam 11.05 AM : MB Perak dihalang masuk ke Pejabatnya.

IPOH, 10 Feb :- Pada hari ini adalah hari bertemu pelanggan dan saya datang untuk memenuhi temu janji dan telah dihalang. kami akan akur dengan arahan dan akan pulang. Demikian antara ucapan YAB Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin.

"Bersama saya pada pagi ini ialah para Exco dan ADUN, kami utamakan keamanan dan ketemraman dan kami akan balik " Kata Ir. Nizar.


Kehadiran YAB Menteri Besar Perak disambut hangat oleh ratusan penyokong di pintu masuk Bangunan Perak Darul Ridzuan yang menempatkan Pejabat menteri Besar.

Disamping itu kelihatan kebanyakan cermin pejabat di bangunan tersebut dan para pegawai menyaksi dan melambaikan tangan kepada YAB Menteri Besar. Ir. Nizar juga melambai-lambaikan tangan kepada mereka.

Kawalan ketat oleh pasukan keselamatan termasuk FRU tidak melemah semangat YAB Menteri Besar dan rombongan. Walaupun ada beberapa kali cuba dileraikan tetapi kumpulan manusia yang berkumpul tidak berganjak dari kawasan pintu masuk.

Gambar lain akan menyusul...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amno parti HARAM tahun 1988..la ni bentuk plak kera jaan HARAM perak...mmg sah amno spesis HARAM JADAHHHH..

Tanpa Nama berkata...

saya sokong.... dan mereka menghalalkan pembinaan gereja di dalam putrajaya atas alasan untuk masa hadapan...

saya punyai bukti untuk perkara ini...

Tanpa Nama berkata...

Kalau Karpal Singh dikata penderhaka, merekaX yang bersekongkol memasang poster~NATANG~ kat Terengganu dulu(masa perlantikan MB) pun lagi penderhaka besar terhadap sultan.Yang pinda perlembagaan menarik kekebalan RajaX Melayu pun apa kurangnya.Penderhaka lah tu.

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong sebab MELAYU MUDAH LUPA

Tanpa Nama berkata...

mufti perak haprak!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ishhh........sapa laaa yg pecat mufti selangor tu yeee tu dulu,tak pasall2 kena buang keje....kesian mufti selangor dulu...dah meningal pun....Hadhari2.....