26 Februari 2009

Perbicaraan ditangguh.

KUALA LUMPUR : Perbicaraan ditangguhkan kepada satu tarikh yang diberitahu kemudian oleh Pesuruhjaya Kehakiman Mohd Arif setelah beliau mengumumkan menarik diri dan memberi pilihan kepada DS. Nizar samada ingin meneruskan perbicaraan di Mahkamah Tinggi atau diMahkamah Persekutuan.

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebahagian org yang beriman itu adalah dikalangan org yang selalu bersabar..... semoga kemenangan berpihak kepada Dato Seri.... saya sentiasa berdoa agar Kerajaan Dlm Buangan ini kembali semula memegang tampuk pentadbiran kerajaan Perak..... Amin...

Tanpa Nama berkata...

Rasanya ditangguh sampai pilihanraya ke-13 kot..Masa tu siapa menang kat Negeri Perak akan diisytiharkan sebagai MB yang sah... Inilah akibat sikap Sultan yang tidak mahu mendengar rintihan rakyatnyer... biarlah dia jawab depan Allah di akhirat kelak.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa tak lama lagi ... maybe YM Sultan
akan menitahkan agar DUN Perak dibubarkan.

Pastinya YM Sultan tidak mahu kerajaan negeri Perak kucar kacir berlarutan tiada penghujung nya

sinarpru13 berkata...

tunggu dan lihat dgn penuh minat

Tanpa Nama berkata...

errrrrrr...bukan umno ke yang buat kucar kacir????????

Tanpa Nama berkata...

Justeru, ditangguhkan sampai bila? Siapa yang akan menentukan perbicaraan seterusnya, MB Nizar dan teamnya atau hakim baru?

Muhammad Fahmi berkata...

salam ustaz,

mohon supaya kawalan keselamatan untuk DS Nizar sepanjang perbicaraan dan ketika menjalankan tugas2 rasmi bertemu rakyat dapat ditingkatkan. saya merujuk kepada gambar2 beliau di sini:

http://idhamlim.blogspot.com/2009/02/gambar-menarik-2322008.html

walaupun beliau bebas untuk bertemu rakyat kita tetap kena berhati-hati. maklum sajalah seribu satu macam perkara jahat setan UMNO boleh buat...

Tanpa Nama berkata...

Ceh!!! Kalau macam, habis la Perak. Kes ni tentu tak akan selesai dan Zambry orang yang paling seronok. Namun rakyat Perak yang menderita kerana ketidakstabilan pemerintahan negeri. Badan kehakiman perlu pantas menyelesaikan masalah ini, ia melibatkan nasib rakyat.

(Pesanan untuk UMNO: Lets fight it like a GENTLEMEN!)
(Pesanan untuk PAS Perak: Cubaan untuk memperkasakan iman dan sabar itu hanya untuk orang yang beriman.)