12 Mac 2009

Gambar lawatan MB Perak ke Parit Buntar.

Lawatan YAB Menteri Besar Perak ke Parlimen Parit Buntar telah mendapat sambutan yang baik dari masyarakat berbagai bangsa yang hadir dalam semua proram yang diatur. Gambar diatas ialah MB Perak dan ADUN Titi Serong mengaminkan doa dalam taklimat bersama petugas piliharaya muslinat di Pusat Tarbiyah PAS Titi Serong..

Taklimat kepada petugas pilihanraya muslimat di Pusat Tarbiyah Titi Serong.YAB Menteri Besar menyampaikan ucapan.

ADUN Titi Serong menyampaikan ucapan aluan.

ADUN Canning menyampaikan ceramah di Dewan JKKK Tg. Piandang dalam bahasa manderin

Kehadiran sebahagian kaum Tionghua dalam majlis tersebut.

MB perak menyampaikan ceramah kepada kaum Melayu, Cina dan India yang hadir.

Kuliah Maghrib di Masjid Jamik Sungai Kota.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Drs..Sekadar cadangan.Selepas kudeta di Perak.Byk peristiwa besar berlaku sepanjang tempoh ini.Syukur kira nya peristiwa ini diabadikan dlm bentuk poskad.Saya rasa boleh dipasarkan secara online dan di majlis terbuka anjuran PR..Sekadar beberapa contoh.Serangan gas pemedih mata di Masjid Ubudiah,sidang dibawah pohon.siri jelajah MB Ir Nizar keseluruh negeri Perak.Keuntungan nya boleh di salur pd Tabung tabung yg memerlukan.Membeli sambil menderma.Dak gitu. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

Cadangan yang menarik, Nona!

Tanpa Nama berkata...

Ya saya pun sokong

Dr Ahmad Muhammad Mujahid berkata...

Salam....

Aku sokong gak cadangan bijak nih.

Tak semua perkara kita mampu ingat dan simpan dalam ingatan kita untuk diceritakan kepada anak cucu kita nanti. Poskad dan gambar gambar itu akan menceritakannnya.

Tanpa Nama berkata...

Saya sungguh menghormati Yb Nizar kita kerana saya melihat beliau sanggup ke merata tempat tanpa mempedulikan keletihan beliau. Jika saya berada di tempat beliau, tidak pasti lagi saya akan sanggup melakukan usaha yang Yb Nizar perjuangkan. Saya berdoa agar kebenaran akan timbul jua. Amin