04 Mac 2009

Jam 11.48: Semua ADUN PR beredar pulang

Semua ADUN PR beredar meninggalkan pejabat DAP untuk kembali ke tempat penginapan masing-masing sambil dikawal ketat oleh Unit AMAL dan petugas khas yang dilantik

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aik!!!
apa cerita?
dapat tak bubar DUN?

Tanpa Nama berkata...

Sabo dan Berdoa Zamri moga2 kali ni usaha Pimpinan PR dimakbulkan oleh Allah seterusnya diperkenankan oleh DYMM.

Tanpa Nama berkata...

Insya'allah...

Taqbir!!!

Tanpa Nama berkata...

salam,Lawak of the year !!!!!! 2009

Tarmizi Mohd Jam berkata...

Kita berharap Tuanku Sultan melihat perkembangan ini secara jarak dekat dan bersedia menyelamatkan Kerajaan Perak dari kancah ketidakstabilan politik berkekalan.

Harapan rakyat, Dun dibubarkan segera agar satu pilihan raya umum negeri dapat diadakan bagi membolehkan rakyat memilih kerajaan yang diyakini mereka sama ada BN ataupun Pakatan Rakyat.

Buat apa ada kerajaan yang tiada kuasa, tandatangan Menteri Besar yang tidak laku, pergerakan pembangunan lumpuh, gerakerja jentera kerajaan negeri tidak diketahui statusnya.

Lebih baik, Tuanku Sultan memutuskan segera jalan penyelesaiannya. Bukan atas pertimbangan pemimpin BN yang "gila kuasa" dan "merampas kuasa".

Demi rakyat tercinta, tanpa kerajaan yang stabil, kesejahteraan untuk rakyat hanya menjadi cerita dogeng dan panglipur lara sahaja.

Tanpa Nama berkata...

Mudah-mudahan PR berjaya dalam menegakkan kebenaran. TAPI kalau lepas pahit jerih kita berjuang melawan kemungkaran BN selama ini, akhirnya Dato' Presiden PAS mahu adakan kerjasama dengan BN-UMNO, selamat tinggal PAS. Biar saja PAS dianggotai oleh JIM, JIL dan apa-apa lagi.

Tanpa Nama berkata...

lihatlah betapa dayus amno memperkudakan polis,la,su dewan untuk terus berkuasa di perak yop.nampak macam gaza ni .mari kita berdoa kepada allah agar mereka ni semua dilaknati oleh allah swt.

Tanpa Nama berkata...

inilah politik...

Tanpa Nama berkata...

UMNO, BN, FRU, Pemuda UMNO, SPRM, Pegawai Undang2 Perak, bekas SU DUN, MB KUDETA Zambry, dan yang paling jelas TOK DALANG NAJIBTUYA DAYUS,