27 Mei 2009

Bubar DUN Penyelesai Kemelut di Perak

Speaker Perak, V Sivakumar menyatakan tidak ada langkah yang terbaik untuk menyelesaikan kemelut politik di Perak hari ini.

2 ulasan:

Awanama berkata...

langkah terbaik adalah pihak PR tidak mencipta sesuatu yang boleh mencetus huru-hara. tunggu jer pilihan raya akan datang. cukup lah berpolitik. bekerja untuk membangunkan perak pulak.

abaabil berkata...

Huru-hara ape kalu setakat tak makan je, minum buleh lagi kalu yang mogok lapar. Yang puasa sunat boleh buka puasa time masuk maghrib. Bulan puasa ok je masuk ofis leh buat keje, ni setakat 3 hari je pose. Tak paham laa ape yang mencetuskan huru-hara dengan program macam ni. Nak tunggu pilihanraya akan datang, berapa banyak duit rakyat akan melimpah kepada kroni. Yang dapat habuk pun rakyat perak jugak, tu pun kalu nasib baik dapat habuk, jangan habuk pun tarak. DI MANA RASIONALNYA DITANGKAP ORANG YANG TAK NAK MAKAN?? Mana tau, ade je yang makan curi2,tak adil la plak tangkap diorang. Kalu bulan puasa polis join dengan pejabat agama tangkap orang tak puasa kan lagi baguih. Ni ape, baguih dok ade...???