12 Mei 2009

Gambar Nizar setelah menang.

Gambar terkini DS. Nizar setelah keluar dari bilik mahkamah setelah diumumkan sebagai Menteri Besar Perak yang sah, Dan sahlah juga Zambry bukannya MB Perak.

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas nie kita bubar DUN dan jaga maruah sebagai pemimpin. saya berharap krisis dan keamanan dapat dicapai dengan bermaruah

Tanpa Nama berkata...

bukan kah saya dah maklumkan dulu-dulu lagi orang yang sabar akan beroleh KEJAYAAN didunia dan akhirat.

Anak Bugis berkata...

Selayaknya Ir. Nizar menjadi Perdana Mentri Malaysia.. bukan si najis ton rosak tu..

Tanpa Nama berkata...

tahniah DS. Nizar, takbirr!!!

Shaza berkata...

YB,
Andaikata Sultan perkenan DUN dibubarkan, dan dengan taqdir PR sekali lagi dapat menawan Perak, agak-agak adakah Sultan perkenan DS Nizar menjadi MB sekali lagi? Umno pasti memain2kan irama "Semabh derhaka" untuk menjatuhkan DS Nizar...
Kalau di taqdirkan DS Nizar tak diperkenankan sebagai MB sekali lagi, siapakah dikalangan PR pada hemat YB yang akan memikul tanggungjawab sebagai MB baru Perak?

Tanpa Nama berkata...

allahu akbar

Tanpa Nama berkata...

bukankah saya dah katakan dulu-dulu lagi yang bersabar mengahadapi musibah akan beroleh kejayaan

penasuasa berkata...

alhamdulillah...
nasib baik hakim tak kena tarik keluar mahkamah..kalau tidak memang teral set berkarat niee...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Dato'Seri..semuga ini permulaan baik kembalikan kestabilan politik Negeri Perak.

ANAK KOMANDO REJ 1 berkata...

INILAH HADIAH HARIJADI UMNO YG PALING ISTIMEWA DARI PAKATAN RAKYAT!!!TAHNIAH DAN SYABAS PAKATAN RAKYAT! KITA BERSEDIA UTK PILIHANRAYA

emkay berkata...

hensemnyer wakil rakyat teman ni,

Tanpa Nama berkata...

mcm mana kalau Kudeta buat emergency sitting untuk undi x percaya..aku susah hati jugak kalau betul Zamri Kudeta buat

Tanpa Nama berkata...

Drs,InsyaALlah seandai DUN negeri Perak dibubarkan...A dreams come true.Whats a lovely birthday gift's. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

ALLAH AKBAR...TAHNIAH DS Nizar & PR

eniXzul berkata...

ye ye..ye ye..
kita berpilihanraya lagi..
bestnye.
alhamdulilah

Tanpa Nama berkata...

alhamdulilah, tahniah kepada ir DS Nizar yang telah disahkan olih mahkamah sebagai menteri besar perak. Segeralah mengadap kebawah duli tuanku dan pohon lah dun dibubarkan semoga kemelut politik negeri perak tidak berterusan. Buat lah pekara yang sebaiknya demi kemakmuran negeri perak dan wilayah jajahan duli yang maha mulia sultan perak. tahniah

TpK berkata...

Tuanku Sultan tentu le paham apa tu maksud "sembah derhaka"? kalau Tuanku tak bubar pun ada hikmahnya, jgn gundah gulana. Dgn kelaku berok2 tu kat DUN itu hari ditambah dgn keputusan mahkamah, kita dah menang moral. Kita harung je wlau apapun sampai PRU13 kita balun puak2 ni sampai terterap dlm pilihanraya!! Takbir!!

john berkata...

DS NIZAR bubarkn dun perak...
demi menjaga maruah pemimpin..

pru13 kita akn ajar UMNO ckup2..
ganyang ckup2 umno...

Tanpa Nama berkata...

Wahai rakyat Perak lihatlah dengan mata dan aqal. Walaupun DS Nizar memohon mahkamah isytiharkan sebagai menteri besar yang sah namun beliau konsistan dan tidak mempertahan dirinya untuk menguasai melainkan biarkan rakyat mengadili dari sikap 3 katak. DS tidak hanya memohon untuk pilihanraya 3 kawasan katak malahan seluruh negeri perak agar rakyat menentukan arahtuju mereka. Sabarlah penyokong PR jangan risau kalau anda semua betul dan mempunyai ketelusan semasa mentadbir rakyat akan menilai kerana kebajikan yang yang iklas bukan boleh dibuat-buat. Juri awam adalah rakyat yang kini bijak merancang masa depan mereka.

Syabas DS Nizar!...

Tanpa Nama berkata...

alhamdullillah, TAHNIAH dato'

Tanpa Nama berkata...

walaupun pakatan menang kes mahkamah tetapi ada sumber berkata perlantikan speaker baru adalah sah.jadi pihak bn akan usulkan undio tida kerpcaya dimana bn dijangka menang kerana disokong 3 adun bebas.

Tanpa Nama berkata...

Dia nak wat emergency meeting macamana..apa saja tindakan dan keputusan zambry mamak adalah tidak sah termasuk sidang dun 7 Mei..Sidang DUN bawah pokok 3 Mac adalh sah dan terpakai..bermakna..sebenarnya zambry tak boleh hadir sidang dun negeri..dan majoriti di tangan PR!!so apa yg boleh wat sekarang ialah Bubar DUN sajalah..aku yg tak tau law sangat ni pun boleh..kalu bijak pandai politik dan istana pun x faham lagi benda simple camni aku tak tau nak kata apa la!!

Tanpa Nama berkata...

korang tengok muka nizar...................sesungguhnyaitulah wajah-wajah orang yang betrsabar