27 Mei 2009

Koleksi Gambar Program Puasa Sunat dan Mogok Lapar

Polis berkumpul untuk apa? Polis bernama Glen memaklumkan perhimpunan tidak ada permit, dia bagi amaran sila bersurai, kalau tidak kami akan bertindak.

DS.Nizar ditemuramah selepas Program

Hidup Pakatan Rakyat, RM 200, 000.00 didermakan untuk perjuangan
rakyat Perak, Bubarkan DUN!.

Jurutera bersara, EN.Koon Yew Yin menyumbang RM 200, 000.00
tanda sokongan kepada Pakatan Rakyat Perak.

Jurutera bersara LAP.

Dato'. Ngeh meletakkan lilitan bubarkan DUN dan
gelang kuning kepada DS.Nizar tanda bermulanya Program.


19 ulasan:

Lambak berkata...

hidup nizar!!!! kami rakyat perak menyokong sepenuhnya kerajaan pakatan rakyat perak !!! kami mau rakyat yang jadi hakim, BUBARKAN DUN PERAK!!!!

Puan Ainon Mohd. berkata...

Orang mahu berpuasa sunat pun polis ganggu!

Apa punya menteri dalam negeri!

Tanpa Nama berkata...

Tragedi pagi ini dah berjaya, dan menjelaskan kepada dunia bahawa sememangnya malaysia ini, benar-benar-benar dah berkuburnya demokrasi.aku sangat mengharapkan Allah ganti kerajaan baru, segalanya aku berserah kepada Allah dan kami yakin bahawa tak kan ada kerajaan didunia ini bertahan selama-lamanya. sejarah mana-mana kerajaan di dunia ini semuanya akan lenyap dan bertukar yang lain pula. syabar PR kita bersedia dari sekarang untuk menerima amanah ini.

nagabersembor berkata...

nak puasa sunat pun kena ada pernmit jugak ke? kena rujuk mufti perak ni

Tanpa Nama berkata...

Bagi duit tu ada makna disebaliknya tak?

Tanpa Nama berkata...

Nizar dipakaikan gelang kuning? Betul ke apa yg saya baca? "Gelang Kuning"? Hati-hati berposting YB, setiap tulisan akan digunakan habis-habisan oleh musuh YB nanti...

ubatkuat berkata...

kalau dipikir akal logik ada ke orang yg sanggup menderma kan duit dia sendiri yang bukan sikit nilainya utk didermakan pada pakatan rakyat yang mahkamah dakwa sebagai tidak sah,,bagi menolong orang ramai,,masih lagi ada yg berkata ini semua sandiwara komunis dan hj nizar sebagai pak turut komunis?
terserah kepada budi bicara anda..oh yaa terlepas pandang lak,,kalau dap tu komunis dan hj nizar pak turut kenapa ada tergantung gambar sultan perak kat dinding pejabat dap???benar ke ini semua kebetulan dan modal dap??

PAS caw.gelugor berkata...

zaman komunis dh berakhir tp cuma fikiran ubatkuat je mcm komunis..itulah yg ditanam oleh UMNO dlm fikiran rakyat malayu..selama 50thn rakyat diperdaya dan ditanam ideologi perkauman..puih..kalau benarlah DAP parti komunis kenapa tak diharamkan aje dan tangkap semua masuk ISA.jdlah kita diperbodohkan la oleh UMNO.lihatlah betapa angkuhnya MB haram bercakap hari ini.igt tiada kerajaan yg kekal dimuka bumi ini.kerajaan firaun yg kejam pun blh tumbang inikan kerajaan haram perak.tggu dan lihat insyaallah apa yg UMNO buat pd skrg ini akan terkena senjata makan tuan..kerajaan yg kekal hanyalah kerajaan allah..takbir!!!

Tanpa Nama berkata...

Terus hidupkan semangat Pakatan Rakyat!rakyta sentiasa berada dgn perjuangan Pakatan Rakyat khasnya di negeri Perak.

Tanpa Nama berkata...

kesalnya negara tercinta kita Malaysia semakin jadi Negara kuku besi Polis dah!

Tanpa Nama berkata...

kamu orang BN memang tak tahu ape pun Bodoh punye orang

Pesanan berkata...

Tanpa nama yang mengatakan bagi duit tu ada makna di sebaliknya, nampaknya seperti cuba menyelitkan syak. Bersangka baiklah, terutamanya kalau org berbuat benda baik seperti berderma.

ubatkuat berkata...

ASSALAMUALAIKUM...
PAS CAWANGAN GELUGUR,JANGAN SALAH TAFSIR AKAN PENULISAN SAYA,,TAPI TAK PE SEBAGAI SATU PEGANGAN UGAMA ISLAM DGN ANDA SAYA MOHON MAAF PENUH IKHLAS DAN TULUS HATI,,TUJUAN ULASAN ITU BAGI MENCELIKKAN MATA MEREKA2 YANG BUTA KEBENARAN DAN AJAK MEREKA BERFIKIR YG BUKAN ISLAM PUN IKHLAS UNTUK KELUAR DUIT SENDIRI YG BUKAN SIKIT NILAINYA BAGI PERJUANGAN MEMBELA NASIB RAKYAT TANPA MENGIRA KAUM,,SEKALI LAGI MAAF SAYA HULURKAN JIKA ANDA SALAH SANGKA,,,,
SAYA BUKAN PENGIKUT SETIA BN DAN SAYA TIDAK AKAN SEKALI KALI MELACURKAN DIRI SAYA KEPADA MEREKA..SAYA SEBENARNYA SANGAT2 SAKIT HATI MEREKA MENUDUH YB HJ NIZAR TALIBARUT DAN TUNGGANGAN DAP

TAKBIR, TAKBIR DAN TERUS BERTAKBIR

Tanpa Nama berkata...

LOL! CHEQUE POST DATED? PODAH! TARIKH 31 hb !!! OI TU HARI AHAD LAH... APESAL BUKAN ESOK? PENIPU!!

yes berkata...

UMNO mana tahu erti DERMA. Mereka hanya tahu apa saya dapat kalau saya buat ini. Nak naik kan bendera juga kena upah. Yang lucunya budak budak yang di upah untuk menaikan bendera BN tu menawarkan untuk tolong naik kan bendera Pas selepas mereka habis bertugas.

yes berkata...

Kalau rakyat dah rela berkorban wang ringgit untuk sesuatu perjuangan, janga takut, lambat laun kejayaan akan tercapai. UMNO juga dalam sejarahnya begitu di suatu masa lampau. Tetapi sekarang semua nya telah berubah. Pejuang ( konon konon nya ) hanya berjuang kerana upah. Selagi keuntungan untuk diri jadi matlamat, perjuangan UMNO akan meleset.

yes berkata...

Kadang kadang saya sedeh juga tengok UMNO di Perak. Tindak tanduk polis menambahkan kebencian rakyat pada UMNO.

Fisabilillah berkata...

Allo encik,
Tarikh kat cek tu bila2 pun boleh wat. Sah laku selama 6 bulan selepas tarikh cek tu. Takkan kat sekolah tak ajar kot? Tu la, suruh gaji, ponteng. Kan dah kurang cerdik. ish..ish..ish

Unknown berkata...

wslm..ubatkuat ana pun minta maaf.slh tafsiran.ana mmg anti perkauman dan anti UMNO..sbb kerana dosa2 UMNO lah kita blh lihat hasilnya skrg.inilah bahana bila hukum2 allah diperlekehkan.apa yg terjadi skrg adalah bala dr allah.sama2 kita berdoa agar UMNO parti asobiyah hancur..
.......silalah ke www.siakaphijau.blogspot.com....