27 Mei 2009

Gambar peristiwa penangkapan ADUN Pakatan.

Mereka yang ditangkap dibawa dengan kasar ke kenderaan polis berdekatan.

Tangkapan dibuat keatas Speaker Sivakumar, YB. Kula dan beberapa orang yang lain.

Semuanya polis berpakaian seragam atau tidak.

Dato Ngeh sedang berbincang dengan Polis Glen , glen mengarahkan semua bersurai dengan alasan tidak ada permit.

Polis mula berkumpul di hadapan pintu masuk wisma DAP bila acara pelancaran habis dilakukan diatas wisama DAP.

4 ulasan:

Awanama berkata...

salam yb,

aku pelik polis nih..apsal depa sanggup kena sumpah org ramai demi nk pertahan kan tuan besaq depa tuhh..ni mmg betul2 cam anjing peliharaan la nmpk gaya nye..patut nyer sungguh pun ko polis..buat la keje pakai akal yg sihat skit..nati klu Allah tarik nikmat akal yg sihat tu camner..?? terus jadi meroyan..nape yg sebok2 sgt nk tangkap org2 tu..da tentu depa tu bkn penjenayah..baik korang p tangkap sape pembunuh nurin jazlin tu lagi besar pahala dapt..Istighfar skit la oiii..

coklat

Awanama berkata...

program ini di tempat persendirian..kenapa perlukan permit?????????

Ibnu Ali berkata...

Alaa, kita solat kat masjid tak perlu permit pon.. Makan kat restoran ramai2 tak perlu permit pon.. Gi kenduri kawen reramai potong jalan buat kemah tak perlu permit pon..

Biasalah...

jkkp larut tin berkata...

betoi hang kata IBNU ALI... awat polis ni sangup kena sumpah....kena maki...depa ada otak.. tapi tak bolih pikiaq!! simpang malaikat..anak anak aku
sumpah hangpa cari kerja lain jangan jadi POLIS
masa ubn jadi kerajaan...polis macam siallllll..