27 Mei 2009

Polis masih tidak beredar dari kawasan Wisma DAP.

Kebanyakan polis masih berada di kawasan sekitar wisma DAP dan persimpangan jalan sekitar wisma DAP pada ketika ini.

Suasana sekarang nampak agak lengang setelah berlaku dua kelompok yang ditangkap sekitar jam 11.30 pagi tadi.

3 ulasan:

Kak Bedah berkata...

salam ...encik polis, boleh tak tolong ronda2 di kawasan perumahan saya , kat sini banyak sangat kes pecah rumah, dadah dan lain2 yang membahayakan penduduk di sekitarnya, baru 4 hari lepas rumah seorang penduduk di sini kena pecah masuk,

jkkp larut tin berkata...

oit!!!polisss..hanpa tak gheti base ka??? awat bangang sangat??? gaji yang dok bagi tekedarah anak bini hanpa bukan duit mak bapak umno/bn!!!
duit rakyat tau tak???pi buat kerja lain lah...
jenayah banyak...sebok dok jaga...depa nak luah kan perasaan biaq pi kat depa...kalu gangu ketenteraman tangkap la...barua punya polisssss
UMNO LAGI CELAKA!!!TAKDAK UMNO MALAYSIA AMAN!!!JOM!!KITA KEMPEN ASAI JUMPA SAPA PUN KITA KEMPEN...PRU13 KITA KAMBOIH UMNO!!!

Mohd Zulkifli bin Abdul Rahman berkata...

BIAQPILAH POLIS TU. DIA JALANKAN TUGAS YANG DIARAHKAN. DIA PUN NAK CARI MAKAN MACAM KITA JUGA TAPI CARA BERBEZA. TAK KAN DIA NAK IKUT ARAH ORANG LAIN YANG TIDAK ADA KUASA ATAU KUASA YANG TELAH DIRAGUT. MESTILAH IKUT BN YANG BERKUASA. BESOK KALAU PR MEMERINTAH DIA PUN IKUT ARAHAN PR. TAPI INSYAALLAH PR AKAN BEGI DEME KERJA YANG HANYA BERKAITAN DENGAN MENCEGAH JENAYAH DAN BUKANNYA MENCEGAH PEMBANGKANG.