27 Mei 2009

TERKINI 9.00 AM : 5 orang ditangkap di depan Wisma DAP Ipoh

Saya dalam perjalanan ke tempat pelancaran puasa sunat dan mogok lapar yang akan diadakan di hadapan wisma DAP Ipoh jam 10.00 pagi ini.

Namun mengejutkan, dimaklumkan tadi kepada saya, FRU mula turun menganggu program tersebut dan sehingga ini saya mendapat maklumat seramai 5 orang yang hadir telah ditangkap oleh pasukan keselamatan.

5 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

Adakah mereka dipaksa makan roti canai?

ustaz kedah berkata...

Umno sudah menggelabah gila.Ayuh teruskan perjuangan ini wahai sahabat2 di Perak.Ini adalah ujian yang terlalu kecil bagi kita pejuang Islam.Umno akan hancur.

Pucuk Geti berkata...

depa kena paksa makan roti canaidan teh tarik mahatamak gundi la tu

sayyidulamin berkata...

sayyidulamin
gelaran kepada pasukan polis sekarang perlu ditukar, iaitu pasukan keselamatan kepada pasukan penganaggu keamanan kenagara

ubatkuat berkata...

kalau tengokkan dari gambar,,adakah mereka merusuh,,adakah mereka nak bunuh diri,adakah mereka akan menyebabkan negeri perak boleh huru-hara,,adakah mereka membaling batu atau objek dan mengganggu kenteraman awam,,adakah dalam undang-undang malaysia perkara mogok lapar hukumannya salah sama macam mencuri merompak merempit dan berbagi lagi,,adakah mereka selayaknya seperti penjenayah botak chin atau ismail kerbau,,entahlah wahai pengunjung blogger sekelian