27 Mei 2009

TERKINI:Pelancaran Program dan Sidang Akhbar dibuat dalam Wisma DAP

DS.Nizar berucap merasmikan Program Puasa dan Mogok Lapar.

Dato' Ngeh sedang berucap, " saya kesal dengan Malaysia yang semacam menjadi negara polis"


Sekarang ini sedang berlangsung Majlis Perasmian Program Puasa Sunat dan Mogok Lapar yang diadakan di dalam Wisma DAP dengan dipengerusikan oleh ADUN Canning, YB Wong Kar Woh.

Majlis dimulai oleh taklimat ringkas Pengerusi yang mengesahkan 5 orang ditangkap pagi tadi, sebuah belon besar untuk pelancaran turut dirampas oleh polis.



Dr.Lee Boon Chye, Ahli Parlimen Gopeng sedang berucap, "saya kesal dengan slogan Malaysia Boleh, dalam keadaan kita tidak boleh melakukan sesuatu termasuk Mogok Lapar"

Speaker Sivakumar sedang menyampaikan ucapan

Dato Ngeh sedang berbincang dengan polis mengenai khemah yang tidak dibenarkan untuk digunakan dalam program ini.

Apakah salah dengan khemah yang satu ini, kami tidak dibenarkan mengadakan program di bawah khemah ini.

Kenderaan polis di hadapan Wisma DAP

Polis menawan khemah yang kami pasang


Kedai di bawah Wisma penuh dengan pelanggan, kebanyakan yang saya rasa adalah pegawai keselamatan

3 ulasan:

Unknown berkata...

hangpa ni memang suka buat provokasi...agak2 bila la adun pakatan ni nak turun kawasan masing2 tgk orang susah..sibuk berpolitik dari 8 mac hari tu...sian sungguh sapa undi hangpa

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullah..apa nk jadi dgn be end

zambri pungkok berkata...

kalu macam ni..aku dah silap banyak...tapi nak buat macam mana??? aku dah terlanjur buat kerja tak ber maruak ni... semua sebab aku ikut telunjuk
bos kami...najib dan zahid jawa teloq intan punya pasai....