21 April 2010

Letak jawatan : Penafian dari PKR Bagan Serai.

5 jamadil Awal 1431H.

Salah seorang yang mendakwa keluar dari PKR di Perak hari ini iaitu Roshanita Mohd Basir yang mendakwa dia adalah Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai sebenarnya tidak memegang apa- apa jawatan dalam organisasi Wanita PKR Cabang Bagan Serai. Demikian satu penafian yang dikeluarkan oleh Ketua PKR Cabang Bagan Serai, Sdr. Md. Nasib bin Rahim.

Kenyataan itu menjelaskan bahawa pada satu masa memang betul Roshanita pernah datang dan menawarkan diri untuk memangku jawatan Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai tetapi kami sebagai Pimpinan Cabang sudah tahu bahawa perempuan ini merupakan proksi UMNO dan Pimpinan Cabang tidak pernah memberikan apa-apa jawatan dalam parti atau organisai wanita cabang.

"Hanya dia sendiri yang cakap dia ini Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai.Hairan macamana dia ini letak jawatan sedangkan tiada apa -apa jawatan yang pernah di sandang oleh perempuan ini?" Jelasnya.

18 ulasan:

yes berkata...

Kepada PKR Padang Serai,
Tolong saman akhbar yang menyiarkan berita tersebut. Jangan biarkan fitnah demi fitnah di lakukan. Saman teang ayat yang mengatakan bahawa perempuan ini ketua wanita. Tentang dia keluar parti tu kita tak peduli tetapi fitnah yang mengatakan dia ialah ketua wanita.

bkt gantang mali berkata...

hahaha....ini olang mnyak gila jawatan smpai xde jawatan pun pi mengaku ada jawatan...smoga UMngok mndgr rintihan pompuan ni dan bagi la jwatn ape yg ptut(tukang buat air utk katak2 dari pelusuk 1MALAYSIAPCO yg letih merapu sepanjang kempen PRK pun ok gak)

Unknown berkata...

Ini lah akibat apabila kecewa dengan UMNO masuk PKR. PKR menerima ahli-ahli bermasalah kerana UMNO sudah menamatkan perjuangannya sedangkan PR baru mula hendak berjuang membela nasib rakyat

Tanpa Nama berkata...

jangan buang masa dan gas nak saman saman, takkan lut nya kalaupegi mahkamah dan polis amno .tangkap jer bawak kat aku biar aku sumbat mulut dia dengan butoh!!!!!

sumi vollo berkata...

ayoyo maca.saya saaangggat setuju la

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
nak saman apa, ini kerja UMNO sejak dihidupkan dimuka bumi. selamat datuk nenek aku, masuk parti kepala kerbau lawan UMNO.

Tanpa Nama berkata...

perjuangan perlu pengorbanan.Biarlah mereka ni keluar jadi katak kerana kami tetap bersama pakatan.

Tanpa Nama berkata...

umno pun bukan nak sangat kat dia.takat buat macam pampers je.

Tanpa Nama berkata...

sekarang ni berita tv dah jadi tukang tipu..
tipu sana sini. dah takda gunanya di tgk lagi...
klau di tgk btambah bodoh kita dibuatnya...

al-buduwi berkata...

PKR insyaAllah akan utuh apabila pengkhianat2 keluar. PKR masih parti baru. PAS telah mengalami apa yg PKR alami sekarang. Lihat, PAS terus kukuh, teguh,kuat dan peramah.

Tanpa Nama berkata...

HO,HO,HO SAMY VELU

Syawal Ipoh berkata...

Ada juga manusia spesis ni....ces...
Buat umpan ikan lagi bagus

Tanpa Nama berkata...

ape lagi saman jer utusan bengong tu...

Tanpa Nama berkata...

Salamu Alaikum...

Saya rasa dia ni (Kononnya Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang BS) ni silap cakap... Dia nak letak jawatan sebagai SURIRUMAH agaknya, tapi tersalah masuk channel..

Mungkin la..

tok janggut berkata...

hahaha nak dekat pilihan raya ada je ahli keluar parti...siap keluar tv buat statement xtahan tu...tulah dia umngok yang kat kelantan tu lagi la pak umngok pun bodoh macam lembu dah hilang akal kene suap dengan apa pun xtahu..

kalu btoi nak dewan tu kenape xkeluar tv daru dulu time nak pilihanraya sebuk nak keluar tv.Bangang tahap dewa, sorry bahasa kasah ckit

Tanpa Nama berkata...

that ok.... biar kan dia dgn caranya.. mana tau boleh dicalon next election.
Surat khabar tu biarkan... kita banyak sumber.. rakyat boleh nilai.. tahap/kualiti surat khabar itu semakin rendah.
Tak payah saman pun.. biarkan" buat kata dtk Zaid Ibrahim byk benda lain perlu buat...

karawilak berkata...

depa semua nak glamor je..nak masuk TV.nak belakun takde sape nak ofer.

Tanpa Nama berkata...

Kesiannya perempuan ni...UMnongok leh percaya lak tu...publisiti besar-besaran lagi...kesian bongok-bongok tu...