20 Mei 2010

Dr. Mujahid dan Drs. Khalil lawat mangsa banjir kilat.

Ahli Parlimen Parit Buntar dan ADUN Titi Serong sedang bergambar dihadapan rumah seorang penduduk di Taman Semarak Parit Buntar dalam kejadian banjir kilat kelmarin.


PARIT BUNTAR :- Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr. mujahid Yusof Rawa dan ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim telah turun padang untuk meninjau keadaan penduduk disekitar Pekan Parit Buntar yang dilanda dengan banjir kilat kelmarin.

Hujan lebat yang turun tidak sampai sejam itu telah menyebabkan hampir separuh dari bandar Parit Buntar dinaiki air sehingga ada yang terpaksa menanggung kerugian apabila perkakas dan perabur rumah ditenggelami air.

Mereka berdua telah meluangkan masa lebih dari 2 jam untuk meninjau kawasan-kawasan yang teruk digenangi air seperti Taman Semarak, Taman Sri Tenggara, Pusat bandar dan beberapa kawasan lain.
















3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

longkang dan parit teruk.terutama sekali sepanjang jalan dari simpang 4 taman wawasan hingga ke simpang 5.patut dikorek bagi dalam.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualikum Ustaz,
Ya betul..kat mana-mana yang dilanda banjir semuanya berpunca dari peparitan yang tidak di urus selia dengan lebih berkesan.kalau semua itu dapat diatasi Insyallah, masaalah banjir kilat dapat dikurangkan.

Tanpa Nama berkata...

Kelakar tgk gambar ni... tiga2 lawan perut... hahahaha ( Sori lari dikit sr topik)