22 Jun 2011

Bola sepak olimpik : pastikan sokongan rakyat malaysia

20 Rejab 1432H. [MOD] -

Dewan Pemuda PAS Pusat (Malaysia) menyeru seluruh peminat bolasepak tanahair Negara agar hadir beramai-ramai memenuhkan Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada hari Khamis ini, 23 Jun bagi memberikan sokongan kepada Skuad Bolasepak Kelayakan Olimpik 2012 Malaysia yang akan bertemu dengan Pasukan Bolasepak Negara Lubnan bagi pusingan kedua setelah seri tanpa jaringan di Beirut, Lubnan pada 19 Jun baru-baru ini.

Kami juga mengharapkan kejayaan bagi Skuad Bolasepak Olimpik Negara pada perlawanan pada 23 Jun ini nanti. Sudah tentu sokongan moral daripada peminat dan penyokong bolasepak Negara dengan memakai baju Kuning / Hitam nanti akan memberikan semangat kepada Skuad Olimpik ini nanti. Kami yakin Skuad Olimpik Negara akan mara bagi kelayakan seterusnya nanti dan mengharumkan nama Negara kelak.

Kami mengharapkan kecemerlangan seterusnya nanti bagi Skuad Olimpik Negara pada perlawanan ini nanti dan terus melayakkan Skuad Olimpik Negara dengan mencipta kejayaan yang amat dinanti-nantikan oleh rakyat Malaysia dalam Sukan Olimpik yang membabitkan bolasepak nanti. Kami juga akan bersama-sama dengan seluruh rakyat Malaysia bagi kejayaan negara kita.

RAJA AHMAD AL-HISS
Naib Ketua,
Dewan Pemuda PAS Malaysia.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

payah malaysia nak menang.tak payah sokonglah