22 Jun 2011

Kabinet PAS Perak : tumpuan rampasan semula Perak

20 Rejab 1432H. [MOD] -

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak menyokong penuh barisan kepimpinan di dalam Kabinet baru Badan Perhubungan PAS Negeri Perak yang telah dilantik oleh Pesuruhjaya PAS Perak, Haji Abu Bakar Hussien di dalam Mesyuarat Pertama PAS Perak baru-baru ini bagi memberikan tumpuan bagi menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke – 13 nanti.

Kami yakin kabinet kali ini adalah pasukan pilihanraya yang mantap bagi memimpin rakyat Negeri Perak bersama Pakatan Rakyat (PR) Negeri Perak untuk terus memastikan cita-cita Negara Berkebajikan akan menjadi teras dalam pemerintahan Kerajaan Negeri Perak kembali. Sepertimana yang telah dipertegaskan oleh mantan Menteri Besar Negeri Perak, Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin bahawa akan terus memastikan kebajikan rakyat diberikan keutamaan.

Malah kami amat yakin Kabinet Pilihanraya PAS Perak ini yang membariskan gabungan muka baru dan lama, serta anak muda profesional dan ulama akan cemerlang dan berjaya untuk misi merampas semula pentadbiran kerajaan negeri nanti. Kami juga yakin, pasukan ini akan berganding bahu dengan pimpinan daripada Kompenan PR iaitu DAP dan PKR untuk mencapai kemenangan yang sama sepertimana PRU 12 tahun 2008 yang lalu.

Kami juga yakin kekuatan Haji Abu Bakar dan Datuk Seri Nizar akan menghasilkan satu pasukan yang terbaik bagi berdepan dengan PRU 13 nanti. Kami komited akan bersama-sama dengan PAS Perak dalam menuju sasaran kita untuk merampas kembali negeri Perak seterusnya mendokong cita-cita untuk mewujudkan negara berkebajikan berasaskan syariat Islam.

RAJA AHMAD AL-HISS
Timbalan Ketua,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

Tiada ulasan: