02 September 2012

Promosi Jualan Amal Hadiah Musim Haji 1433H.

14 Syawal 1433H. [MOD] -

Persatuan kebajikan Islam Idham Care (Idham Care)mula melancarkan Promosi Terkini dengan nama Jualan Amal Hadiah Musim Haji dalam rangka kutipan dana bagi membangunkan Kompleks Pendidikan Darul Anwar(KPDA).

Sebelum ini Idham Care telah membuat julan amal dengan duA Pakej berbeza iaitu Pake 1 sebanyak RM300 dan RM500 masing-masing akan diberikan 1 dan 2 naskah quran digital.

Untuk Pakej terbaru ini pihak IdhaM Care cuma menumpukan kepada satu pakej sahaja iaitu RM200 dan pewakaf akan diberikan senaskah Al Quran Digital.

Dengan moto "Siapapun mampu berwakaf dan memiliki Al Quran Digital" diharapkan promosi yang bermula pada hari ini mampu menyasarkan sebanyak 20,000 naskah Al Quran Digital keseluruh negara sehingga akhir Disember 2012.

M0del Al Quran Digital yang diedarkan dalam Jualan Amal ini adalah yang pertama berada di pasaran malaysia dengan jemana AL FURQAN 1.

Terdapat beberapa penampilan berbeza pada muka surat Al Quran dan bahan tambahan pada Model AL FURQAN 1 disamping masih mengekalkan ciri-ciri asas seperti Al Quran Digital yang berada di pasaran.

Imej terkini dan pertama di pasaran malaysia pada setiap muka surat Model AL FURQAN 1.

Pelancaran pakej terbaru ini bermula dengan terbitnya Iklan di akhbar Harakah satu mukasurat penuh berwarna edisi isnin 3 September yang mula beredar dipasaran pada hari ini.

Tiada ulasan: