01 Februari 2009

Masih belum ada ahli kerajaan yang melompat.

Pagi ini saya menerima dari sahabat dari Kuala Lumpur mengenai berita angin terdapat dua orang dari PKR dan 2 orang dari DAP hendak melompat masuk BN. Katanya lagi malam tadi Najib telah menalipon semua wakil rakyat BN untuk hadir mesyuarat di KL pagi ini.

Terkejut besar saya dengan berita tersebut, apa lagi saya sudah bertungkus lumus menghubungi dan berhubung terus dengan ahli-ahli BBC yang berada di bawah saya. Setahu saya tidak ada dari DAP yang ingin melompat dan saya anggap diisukan saja oleh pihak yang tidak bertanggung jawab.

Namun saya tidak sekadar masuk telinga kanan keluar telinga kira mengenai berita tersebut.

Saya telah menghubungi teman-teman dalam Kerajaan Negeri bertanya khabar dari mereka untuk mendapat pengesahan baru untuk menjawab dalam blog ini.

Alhamdulillah saya setakat ini boleh memberi pengesahan masih belum ada Ahli-ahli yang Berhormat dari kerajaan yang melompat ke BN.

Tolong doakan sama.....