07 Februari 2009

Krisis perlembagaan di Perak.

Sehingga ke pagi ini saya sangat yakin dengan pertolongan dari Allah, bila banyak teman dari dekat dan jauh bersalaman dengan saya sejak beberapa hari kebelakangan ini sehinggalah ke malam tadi saya katakan kepada mereka yakinlah Allah telah tentukan sesuatu yang terbaik untuk kita semua.

Mereka datang dari seluruh pelusuk negara, dari kampung dan bandar, tua dan muda , pelbagai bangsa dan agama tanda kecintaan dan sayangnya mereka kepada Kerajaan Negeri Perak pakatan Rakyat.

Pengorbanan ini bukan rendah nilainya melainkan kita yakin dengan janji Allah yang Maha Esa.

Krisis Perlembagaan yang dasyat ini menyaksikan satu KUDETA secara hentam kromo oleh Najib dan kuncu-kuncunya.

Saya memberi amaran bahawa inilah gelombang rakyat yang bermula di Perak untuk menyatukan suatu kekuatan baru yang saya yakin rakyat sudah bersedia untuk menjadi "hakim Negara" dan tidak ada kuasa yang boleh menghalang melainkan Allah jua tempat kesudahanNya dan keputusanNya.