04 Mei 2013

Husam Musa kehilangan bondanya

23 Jamadil Akhir 1434 H. [MOD] -

(Husam Musa mencium tangan bondanya yang berada di hospital sebelum berangkat ke Putrajaya sebelum ini bagi membawa panji-panji Islam di sana. Ibunya meninggal dunia tengahari ini.)
  
KUALA LUMPUR: Menjelang hari penting untuk calon PAS Putrajaya, Datuk Husam Musa esok, bonda beliau Hajah Salma Haji Idris meninggal dunia tengahari ini.

Solat jenazah untuk Allahyarham akan disempurnakan selepas solat Asar petang ini di Masjid Kota,  Salor.

"Sama-sama kita doakan Allahyarhamah ditempatkan di kalangan para anbiya dan orang-orang yang beriman," kata pembantu Husam dalam satu kenyataanya pagi ini. 

"Dan semoga Datuk Husam sekeluarga terus tabah mengharungi perjuangan membela rakyat dan negara.  Al-Fatihah," katanya lagi.

Husam sangat rapat dan menyayangi ibunya itu. Hampir kesemua keputusan besar yang hendak dibuatnya akan dimaklumkan dahulu kepada ibunya untuk memohon restu.

Sebelum menyertai pilihan raya di Putrajaya Husam telah ke hospital di mana ibunya sedang mendapat rawatan untuk memohon restu beliau.

Harakahdaily/-

2 ulasan:

Pak Mat berkata...

Jika Husam bersabar dan Redho dengan kepulangan Bondanya ... InsyaAllah, Allas swt akan menggantikannya dengan yang sama atau lebih baik... Putrajaya... Ini KaliLah...

Tanpa Nama berkata...

Takziah pada Dato Husam Musa dan harap bersabar isyaAllah Allah bagi Putrajaya sebagai ganti bonda tercinta