28 Oktober 2008

Pengerusi BBC puji usaha meraikan kanak-kanak istemewa.

IPOH, 26 Okt :- Saya selaku Pengerusi BBC Negeri Perak sangat bangga dan berterima kasih dengan usaha pihak tertentu untuk meraikan kanak-kanak istimewa dan anak-anak yatim seperti yang dilakukan pada malam ini, demikian antara kandungan ucapan ADUN Titi Serong, Khalil Idham Lim dalam Majlis Jamuan Deepavali untuk Kanak-kanan dari Pusat Harian Kanak-kanak Spastik bandar Ipoh yang diadakan di ICC Club disini malam tadi.

Hadir sama dalam majlis itu ialah ADUN Sinpang Pulai, Chang Ming kai , ADUN Malim Nawar, Khasvindar Singh serta President Pusat harian tersebut, Pn. Nor Hasmah binti Hamzah. Isteri ADUN Titi Serong, Pn. Nor Ainah Ahmad juga turut Hadir.

Khalil Idham Lim sedang menyampaikan ucapannya.



Jamuan tersebut merupakan acara tahunan sempena Deepavali yang diusahakan oleh En. Paul. Pada kesempatan itu seramai 30 orang kanak-kanak istemewa dan anak-anak yatim diraikan. mereka diberikan makanan istemewa dan sumbangan duit Deepavali.

ADUN Titi Serong juga menegaskan sesuai dengan dasar kerajaan negeri yang mementingkan kebajikan maka usaha ini perlu diteruskan oleh semua pihak yang lebih bernasib baik.
Cik Tasya yang mewakili pihak Pusat Harian semasa memberikan ucapan mengucapkan terima kasih dan penghargaan yang tidak terhingga dengan penganjuran program.