25 Mac 2009

Terkini : Sidang akhbar 4.00 petang ini.

BUKIT GANTANG ; Satu sidang akhbar akan diadakan di Pejabat operasi Induk PAS di Markaz Tarbiyah PAS di Ayer Kuning petang ini pada jam 4.00 petang ini.

Sidang akhbar tersebut dijangka menjawab beberapa isu berkaitan PRK Bukit Gantang termasuklah gangguan pasukan polis terhadap ceramah umum calon PAS malam tadi.

Semua rakan media dan para bloggers dijemput hadir..

3 ulasan:

PAS UNTUK SEMUA berkata...

Harapan UMNO menang di Bukit Gantang sangat cerah jika penyokong MCA dan MIC menyokong penuh UMNO.

Jika penyokong MCA dan MIC berpalingtadah menyokong DAP atau PKR dalam Pakatan Rakyat, maka harapan UMNO akan jadi 50/50.

UMNO kena berusaha bersungguh2 menawan hati pengundi MCA dan MIC ini, sebagai contoh berikan barang dua tiga puluh ribu ekar tanah kepada mereka. Tunaikan semua kehendak2 mereka seperti tuntutan hindraf.

Inilah untungnya kaum cina dan india jika melayu berpecah.

Tanpa Nama berkata...

Salam YB..tolong maklumkan pada semua petugas PRK bukit gantang , sila boikot mee udang makteh ..kerana dia merupakan HARD CORE umno /bn..sila ke simpang port weld taiping kerana mee udang jamaah kita.
dgr cerita MB IR kita pun dah menjamu selera di mee udang makteh.

Tanpa Nama berkata...

Tuan anonymous! Hidangan kebendaan diajar dan dipopularkan oleh UMNO-BN. Perpecahan sebenar berpunca dari UMNO yang dah rasa kuat dan tak boleh digugat bila menjadi parti pemerintah terlalu lama. Rakyat diketepikan. Orang Melayu dah bosan dengan sikap hipokrit UMNO.