08 Mac 2010

Sekitar Pelancaran Sekretariat Wanita Pakatan Rakyat Perak.

21 Rabiul Awwal 1431H.
http://anakmuaallaf.blogspot.com/

HARI INI SATU LAGI SEJARAH WANITA PAKATAN RAKYAT PERAK TERCIPTA
"Saya amat mengharapkan semua ahli jawatan kuasa Sekretariat yang telah dilantik untuk terus memberi komitmen yang jitu dalam usaha memperkasakan gerak kerja yang telah dan akan dirancang"-Ustazah Bariah Alang Sapri(ketua dewan muslimat PAS perak)



"Wanita Pakatan Rakyat Perak memang no 1 mantap dalam menangani isu-isu wanita.Wanita PR perlu serius meletakan halatuju kerana suara rakyat adalah suara keramat.Wanita PR kena kedepan"-Yb roziah Ismail (exco portfolio wanita selangor mewakili Yb Zuraida)

"Wanita mampu membuat keputusan dan jadilah seperti Saidatina Khadijah dan Saidatina Aisyah yang merupakan tonggak kejayaan ummah.Sekarang wanita DAP tidak takut lagi duduk semeja dengan PAS dalam merungkai isu-isu wanita.Begitu juga sebaliknya"-Yb leong me meng (yb Jalong mewakili Yb chong eng)

"penyerahan bendera parti kepada DS Nizar"
"pasangan yang cukup romantis"
Ayat baru DS Nizar "persidangan DUN Perak 30 mac ini UMNO pening kepala untuk letak polis. Kalau bubuh mati mak..kalau letak mampuih bapa"...hanya orang yang faham sahaja memahami maksudnya.


Tabung Fatimah mengambil sempena penaung DS Fatimah Taat juga dilancarkan

pemimpin veteran muslimat juga turut hadir mantan Ketua Dewan muslimat Pusat senator Jamilah-senator juga bekas guru saya.
orang bank..kira duit tabung..
pimpinan Wanita Pakatan Rakyat bersama DS Nizar dan Dato Ngeh
bersama Yb Siva..speaker rakyat

1 ulasan:

mohd ihsam zainuddin berkata...

tahiah kpd pakatan rakyat perak! anda adalah perintis ke arah model kerajaan baru menuju putrajaya.sekalung tahniah buat ds nizar,dato'ngeh dan ustaz zulkifli atas kepimpinan dan model yg tlh ditunjukkan.insya allah,rakyat bersama pakatan rakyat! hidup rakyat! hidup rakyat! hidup rakyat!