08 November 2010

ZAMBRY KADER MENIPU RAKYATNYA

9 ulasan:

Ahli PAS berkata...

Alah, Yang Berhormat pandai tulis "Zambry Kader Menipu Rakyatnya", tetapi PAS sendiri menjadikan tesis Ph.D. Zambry sebagai rujukan untuk "Sejarah PAS" (sila lihat http://www.pas.org.my/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1370&Itemid=86) . Maknanya PAS sendiri sudah mengiktiraf kesarjanaan Zambry!

Tak percaya, bukalah link yang saya sertakan.

Secara rasminya, PAS sudah pun mengiktiraf Zambry sebagai tokoh akademik apabila menggunakan tesis Ph.D. beliau sebagai rujukan. Saya rasa sia-sia saja Drs Idham Lim buat posting begini... PAS sebagai satu organisasi iktiraf beliau, tuan pula hendak melanggar apa yang telah PAS lakukan?

Masshah berkata...

Nak menipu pun patut2 lah zambery..ni zaman teknologi ni..

haluankiri berkata...

Dunia serba canggih nie ,.. ader lagi manusia mau tipu .. tp itu kire ok ler.. lagi dr manusia yg masih sanggup ditipu ... pikir2kan lah ..

dlines berkata...

jahil agama,ini le jadinya...

Tanpa Nama berkata...

Mufti Harussani tak kata apa-apa ke pasal perbuatan ni?

Tanpa Nama berkata...

kalau kita kata mufti subahat sama... nanti dia marah

Tanpa Nama berkata...

ini pun jd isu ker... ekekeke...

Rakyat Pakatan berkata...

Kepada ahli PAS 11/07/2010 4:07AM,

pada pandangan saya, tidak salah kalau pihak PAS mengiktiraf kesarjanaan Datuk
zambry kerana sarjana itu di buat ikut saluran yang betul dan bukan penipuan akedemik. Jangan kita berfikiran jumud dengan menganggap segala yang berada di pihak seteru adalah salah. Perbuatan berancak dan tepung tawar adalah haram di sisi Islam tetapi belajar hingga peringkat sarjana itu sangat di tuntut dan perlu di contohi. Wallahualam.

Tanpa Nama berkata...

Untuk yang mendakwa Ahli PAS (aku yakin kamu bukan ahli PAS pun), kalau betul PAS gunakan rujukan sarjana Zammri, adakah ini menunjukkan PAS iktiraf segala-galanya? PAS juga mengiktiraf Najib sbg PM, tapi adakah semua yang Najib buat tu betul dan mesti diiktiraf? Allh bagi akal, fikir.... seperti kata sahabat di atas, JANGAN JADI JUMUD.