12 Februari 2008

Tajol Rosli : BN yakin menang?

Barisan Nasional (BN) Perak yakin dapat mengekalkan prestasi cemerlang seperti yang dicapai pada pilihan raya umum lepas.Pengerusi BN Perak, Mohd. Tajol Rosli Ghazali berkata,keyakinan itu berdasarkan sambutan hangat segenap lapisan masyarakat terhadap program parti terutama semasa sambutan Tahun Baru Cina kali ini.''Saya nampak perpaduan kaum di Perak amat baik terutama sekali di Pengkalan Hulu dan Parlimen Gerik.


"Ini kerana semua lapisan masyarakat tanpa mengira kaum dan agama nampaknya begitu akrab dalam sambutan Tahun Baru Cina yang diadakan di seluruh negeri.''Kita nampak tidak ada masalah dan saya yakin kalau pilihan raya diadakan pada bila-bila masa sekalipun, tidak kira siapa calonnya, BN Perak akan dapat kekalkan prestasi cemerlang seperti 2004," katanya.Beliau menyatakan demikian ketika ditemui pemberita selepas menghadiri Majlis Sambutan Tahun Baru Cina Peringkat Daerah Pengkalan Hulu, di sini hari ini.


Kenyataan MB Perak idatas sebenarnya sekadar keyakinan yang kosong bagi menutup segala kepincangan BN Perak dalam menempuh PR akan datang. Rakyat cuba dialihkan kepada suatu khayalan yang endah kayur ukurnya dari mana.

Sedangkan pihak BA Perak cukup berada dalam keadaan selesa untuk menumbangkan BN. Calon-calon yang akan diletakkan oleh BN pasti akan berdepan satu lawan satu dengan calon BA.

1 ulasan:

cakapaje berkata...

Assalamu'alaikum Saudara Lin,

Ingin menjemput saudara menonton video di http://newsyoumavemissed.blogspot.com/2008/02/andai-ku-tahu-pangkah-bn-jadi-begini.html

Kalau suka, pamerkan juga di sini dan tolong hebahkan, produksi Nisa', tidak silap saya.