23 Oktober 2008

Azhan Atan di Parit Buntar.

PARIT BUNTAR, 21 Okt.:- Hadapan Pusat khidmat ADUN Titi Serong sekali lagi merakam nostalgia apabila berjayanya satu Persembahan Nasyid yang menyaksikan persembahan Azhan Atan, juara Akademi Nasyid 2008. Sambutan persembahan juara AN tv 9 itu hampir memenuhi kerusi yang disediakan penganjur terutamanya dari remaja-remaja malah ada juga warga emas dari sekitar DUN Titi Serong walaupun keadaan cuaca tidak begitu mengizinkan.

Azhan Atan juga berkebolehan bukan setakat menghibur dengan irama nasyid, tetapi beliau turut banyak memberi kata -kata motivasi bersesuaian dengan kehendak YB. Drs. Khalil Idham Lim, ADUN Titi Serong yang mahukan persembahan nasyid ini ditampilkan dengan iringan motivasi.

Ucapan aluan daripada Pegawai Khas ADUN Titi Serong, Tn. Hj. Ibrahim Dahlan yang mewakili ADUN Titi Serong yang berada di China bagi urusan Kerajaan Negeri.

Ucapan dari Pegawai Khas ADUN Titi Serong.


Persembahan Nasyid percuma tersebut telah dikelolakan oleh DJ Joe sebagai pengacara menyaksikan berlakunya interaksi dan komunikasi yang menarik berlaku di antara beliau dengan Azhan Atan. Lagu ‘Kau yang Satu’ merupakan lagu permulaan yang dibawa oleh Azhan Atan dan seterusnya di dendangkan lagu-lagu yang versetile seperti keroncong, asli dan sebagainya. MUNA.

Tiada ulasan: