12 Disember 2008

Berkorban apa saja untuk pertahan kerajaan Pakatan Rakyat.

TITI SERONG, 8 Dis :- Saya menyeru kepada semua ADUN dan rakyat Perak untuk berkorban apa saja bagi mempertahankan Kerajaan Pakatan Rakyat, Demikian antara ucapan ADUN Titi Serong, Khalil Idham Lim dalam ucapan ringkas sempena Majlis Korban anjuran PAS Kawasan Parit Buntar di Pusat Tarbiyah PAS Titi Serong di sini Isnin lepas.

"Saya berfikir beberapa hari maca mana nak kirim sms kepada semua ADUN Pakatan Rakyat yang menang di Perak, akhirnya saya kirim smm kepada mereka supaya berkorban apa saja untuk mempertahankan Kerajaan Perak Pakatan Rakyat" ceritanya.

Pada majlis tersebut sebanyak 5 ekor lembu telah disembelih dan telah diagihkan kepada semua cawangan PAS di dalam Parlimen Parit Buntar melalui wakil-wakil cawangan yang hadir.

Acara tersebut adalah tradisi tahunan yang diadakan di Pusat tarbiyah PAS Titi Serong dan inilah yang pertama diadakan setelah kemenangan dalam pilihanraya yang lepas.

Sambil mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat bagi menjayakan progran tersebut, Drs. Khalil juga mengharapkan program seumpama ini dapat mengeratkan tali silaturahim para hadirin yang terlibat dari peserta korban hinggalah kepada para petugas.