15 Februari 2009

Jamaluddin, Osman dan Hee tidak hadir Santapan Diraja.

KUALA KANGSAR, 14 Feb. :- Tiga ADUN lompat, Jamaluddin Md. Radzi, Osman Jailu dan Hee Yit Fong tidak hadir dalam majlis Santapan Diraja Sempena Jubli Perak DYMM Sultan Perak yang berakhir pada jam 11.30 malam tadi di sini.

Kemanakah mereka bertiga hilang sehingga sekarang menjadi tanda tanya banyak pihak setakat ini.
Kehilangam dam kegagalan mereka untuk muncul bertemu dengan penduduk di DUN masing-masing dipertanyakan oleh pengundinya sendiri.

16 ulasan:

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 berkata...

Samada mereka masih hidup atau dah mati tidak lagi menjadi satu perkara yang penting kepada rakyat Perak.

Tapi, andaikata benar mereka masih hidup, di mana mereka? Kenapa perlu bersembunyi begitu sekali?

Rakyat dan pengundi Dun Behrang, Changkat Jering dan Jelapang ingin tahu, bagaimana tugas dan tanggungjawab mereka kepada pengundi? siapa yang jalankan tugas-tugas mereka sebagai wakil rakyat? atau mereka ini sekadar PEMAKAN GAJI BUTA!

Tanpa Nama berkata...

salam,,agak agak mereka nak jumpa Mr.Kapal dan pujuk jadi peguam he he he !!!! saya nak tanya ni betul betul,siapa yang kasi kerayataan pada kapal tue, kalau bukan UMNO,umno yg, kasi lantas umno tarik balik ler ,lue fikir lah sendiri !!!

Tanpa Nama berkata...

Itupun Sultan tak nampak ke?

EQUILIBRIUM berkata...

masih disorok oleh hantu kot muahahahaha

mungkin depa bertiga sedang main galah panjang dgn bala dan sepol muahahahahha

Tanpa Nama berkata...

Bagaimana kalau mereka tetap tak hadir di Sidang DUN akan datang? haa..masa tu, kita buatlah undi tak percaya kat Zambry, mesti dia kalah..huhu, boleh ke Drs macam tu?

Tanpa Nama berkata...

jangan sampai mrk bunuh diri sudahlah...haraplah ada sesiapa peminpin pegi pujuk supaya bertaubat dan kembali kepangkuan jalan ..lepasa itu istihar letak jawatan..biar pilihan raya semula..ini boleh memmbersihkan imej mrk yang kotor...duit haram yg amno bagi tu pulangkan balik.

Tanpa Nama berkata...

3 org ni sedang cuti sakit.....sakit jiwa tapi tak mau dihantar ke hospital bahagia Tanjong Rambutan.....Pasti jiwa yg kacau semakin kacau..

Tanpa Nama berkata...

ana rasa depa ni di sorok antu kopek lanjut tak? tu kena cari bomoh... bomoh anturaya. Pasal nak cari mana bomoh anturaya kena tanya Umno... sebab di pon spesis yang sama..

Tanpa Nama berkata...

Drs,Iktibar pd yg sedar.Memesongkan amanah itu mungkar.Terlucut harga diri.Tersadung peribadi.Dek tamak haloba.Kini jiwa merana.Nak bertemu pengundi.Termalu sendiri.Apatah hadir di Majlis santapan Diraja.Di mana nak letak muka?Aduhai kasihan mereka!Sanak keluarga terpalit sama.Doa dan harapan semuga mereka hadir di Sidang Dewan Negeri atau masih dlm MC.MC mungkin tak apa lagi.Dibimbangi HIV terbaring sendiri. Ma Xiao Xze

Tanpa Nama berkata...

iktibar pd YB2 PR yg ada menyimpan angan2 utk melompat..renung2knlah dr seorg yg disanjung&dipuja kni mcm anjing kurap,nk tunjuk muka pn takut,malu dn mcm2 lg.. tp smpi bila? kini hidup dh semakin tertekan akbt kebodohan sendiri,sia2 jd YB tp bangang&bahlol kpla otak ada tk pkai tp pkai kpla lutut..mmg pdn dgn muka mcm anjing kurap!

Tanpa Nama berkata...

Hidup menyusahkan org... mati esok2 jadi hantu pulak, roh tak naik ke langit jasad tak diterima bumi! Nauzubillah.
Harap cepat2lah bertaubat sebelum mati.

Tanpa Nama berkata...

seburuk-buruk tindakan pun, contohi bekas adun bukit selambau ..

mengikut pesanan Saidina Umar al Khattab, lebih kurang ..(harap yg lain boleh betulkan matan sebenarnya) "jika kamu tak mampu menjadi garam yang mengelokkan ikan, jangan jadi lalat yang merosakkan ikan."

jadinya, kalau tertekan atau tak mampu buat apa-apa dengan jawatan dan musuh, lepaskan aja.. nampaknya 3 orang tu dah masuk level lalat, bukan lagi katak ...

ingatan ini juga buat semua MP & Adun PR.. jangan sampai diri menjadi liabiliti parti, bangsa dan negara..

mari sama-sama sekalian rakyat kita haramkan walau satu sen pun duit cukai yg kita bayar untuk gaji sekalian pengkhianat bangsa dan negara (samada dari BN atau PR)

ANAK BAPAK berkata...

kena sorok hantu susu agaknye..

Tanpa Nama berkata...

3 ekor berok ni sebenor nye tengah kekenyangan lepas makan dgn lahapnye.... duit tengah bayak apa peduli dgn santapan di Raja tuuu....

Tanpa Nama berkata...

muka ditampal kulit babi...kata pepatah melayu

Tanpa Nama berkata...

pandai juga malu yer..kalo hang benor tunjuklah muka hang kat sultan perak...pembesar negeri 2 kaki rasuah sex...