10 Mei 2009

AWAS : PENGUNJUNG KE 1,000,000 CINA ISLAM

Dengar segera pengunjung blog ini akan mencecah angka ke sejuta, baru-baru ini blog ini juga telah mencipta sejarah mencapai kliks ke 2 juta namun saya tidak dapat mengesan siapakah mereka yang mencapai angka itu.

Oleh itu saya berharap sesiapa yang menjadi pengunjung ke sejuta BLOG CINA ISLAM menghantar email kepada saya untuk hadiah misteri yang saya akan sampaikan.


31 ulasan:

bukit teluk sera berkata...

salam YB.

pandangan saya: mencari penerima hadiah misteri 1 juta atau 2 juta itu tak perlu. YB perlukan khidmat MSC, PDRM dan TM buat risikan bagi mengesah ip address berkenaan.

yang penting, blog YB perlu terus menyiarkerap artikel, berita dan ulasan yang up-to-date untuk para pembaca. itu cukup menjadi hadiah besar untuk kami semua.

wassalam.

Tanpa Nama berkata...

Drs,Tahniah kerana menjadi blog sukaramai mutakhir ini.Maklumat terkini dr YB sentiasa di nanti nanti.Semuga ALlah terus melindungi dan memberkati YB sefamili.Ameen Ameen Ya Rabbul Alameen.Semarak salam sabtu sore. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

Klik ke sejuta,
Blog ini telah mencapai klik ke sejuta pada jam 7.50 malam , 8 Mac 2009. Terima kasih dengan kunjungan anda. Rasa2 macam aku yang ke 1 Juta

Tanpa Nama berkata...

tahniah, alhamdulilah saya bangga kerana blog Drs menjadi blog sukaramai......saya pun baru sahaja menyertai blog ini, saya terpegun tapi merasa puas apabila melihat kejadian dlm dun semalam, terima kaseh Drs saya mengucapkan syabas kerana Drs dapat menyalurkan maklumat yang sebenar utk tontonan ramai.

Tanpa Nama berkata...

rasanya saya kot??
hehehe

leaflizard berkata...

suh la Sahabat Baik cari kan.

hehehe





*Sahabat Baik = SB

Tanpa Nama berkata...

Tahniah boleh dikatakan blog YB Ustaz kehadapan dari blog-blog lain, bagi saya setap 30 minit sekali akan kembali keblog YB ustaz terutama berita terkini DUN Perak 7.5.2009 ianya sungguh mengembirakan hati bagaimana perjuangan ini memerlukan istiqamah yang jitu untuk menegakan Islam yang tercinta, terusakan usaha semuga ianya diberkati Allah didunia dan di Akhirat.A'min. abgjad.

Evelyn berkata...

Assalamualaikum Drs,

kami kumpulan anak muda ingin meminta sokongan dari pihak pimpinan untuk membuat serangan 'gerila' menuntut pembebasan tahanan ISA. Mohon Drs dan sahabat sekalian singgah ke blog kami:

http://bebaskanmereka.blogspot.com

untuk melihat strategi yang kami susun dimana ia memerlukan sokongan dan keikhlasan dari pihak pimpinan sendiri. Mohon diberi perhatian.

Petisyen seterusnya:
http://www.petitiononline.com/mujahid/petition.html

Mohon perhatian sahabat sekalian. JZK
Sebarang komen dan bantahan boleh disuarakan di blog kami.

Tanpa Nama berkata...

allhamdulillah yb mmamg mantap,sy mmang peminat yb,blog yb lah yg paling tulus dr media len.saya rsa yb mmang ptt dpt kerusi dun titi serong 2,cz yb mmang berwibawa,tq yb.taqbir

TheFugitive berkata...

Tahniah . Blog kegemaran saya tlah mencapai sejuta hits ! Blog Drs juga telah saya link di jebattaiping.blogspot.com . Salam .

irhamna berkata...

Salam YB..saya sentiasa mengikuti blog..Yang penting kandungannya yang berintraksi secara ilmiah dan mampu mencambah fikiran...katakanlah kebenaran walau pun pahit...katakan kebenaran walau di hadapan raja atau pemerintah yang zalim...

Tanpa Nama berkata...

ala bukan susah pon..jika sesiapa masuk blog nie dan lihat dia punya status dok kat 1juta..apa kata print screen bhgn tu dan send email kat YB ala benda simple ja tu cuma kena buat kerja sikit laa he he he

AHIM KAMPONG berkata...

mungkin saya....

madkrie berkata...

Kalau yang pakai ID Cik ANONY tu tak ada harapanlah...banyak sangat susah nak kesan..

wahidi berkata...

tahniah YB blog yang saya baca tiap-tiap hari

Hasbullah Pit berkata...

komputer saya tidak hidupkan flash secara default, jadi saya tidak dikira dalam 1 juta itu.

Unknown berkata...

Saya! Saya! one in a million! 1 in 1M!

hehe...tahniah YB (atau YAB?) Drs. Idham Lim. Teruskan perjuangan, kami kengkawan@penyokongmu sentiasa dibelakang anda...bukan pasal kami takut.. kami kat belakang senang nak perhati YB-YB semua samada kalian leh buat kroje ker tak? Alasan .. lagi.

hehe..walau hadiah mungkin teman punya takper r bg aje hadiah tu ke fakir miskin.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah..

saya mengikuti blog ini secara kerap kerana berita yg terkini dan adil.teruskan usaha yb. agar masyarakat akhirnya dapat mengenal erti kebenaran dlm arus kejahilan..

anak bugis

Tanpa Nama berkata...

syabas yb.....kami yang jauh diperantauan ni dapat menerima maklumat terkini dari laman blog yb, walaupun kami tidak berada disituasi yg sebenar kami mengucapkan terima kaseh kerana kami tidak lagi diperdaya olih media perdana yg memainkan peranan menyebarkan berita sebelah pehak sahaja. Pada kami yg diluar negara ini selalu menantikan berita yang sebenar dari negara kami, tetapi malang bagi kami kerana media perdana kerab melaporkan berita yang tidak munasasabah utk kami terima, seolah2 pehak umno/Bn tidak pernah melakukan kesalahan.....siapakah mereka itu?. Sepekara lagi kami diluar negara ini terasa agak malu utk kami menggaku sebagai seorang rakyat malaysia kerana PM kami telah terpalit suatu pekara yg tidak seharusnya berlaku, mengapa kerajaan kita atau pun PM kita tidak mengabil tindakan terhadap akhbar luar ini yang seolah2 menghina kepimpinan negara malaysia?ramai orang2 luar bertanya apakah berita yg tersebar itu benar kesahihannya?, kalau salah mengapa tidak dinafikan atau menyaman media luar tersebut?. mereka menyatakan perlakuan rasuah lebih dasyat dimalaysia sahinggakan PM sendiri mengamalkan rasuah, mereka menyatakan juga mengapa rakyat malaysia berdiam diri? apakah rakyat malaysia suka dengan rasuah?. walau bagaimana pun saya mengucapkan terima kaseh kepada YB, kami tetap menyokong pakatan yang membawa berkat. saya akan menyebarkan berita terkini dari YB untuk tatapan warga malaysia diluar negara. salam.

Ubaid Madani berkata...

kalu pah bedah le yg menang,pah bedah nak gobek sireh,sbb yg lame tu dah hilang cucu2 main..bolih ke YB?hmm..

BUJANG SUSAH berkata...

Salam YB.. Tak payah kot rasanya... jadi susah pulak klau semua dok mengaku nanti. Saya rasa hadiah misteri tu biarlah berupa ucapan. contohnya ucapan terima kasih. Klau ada yg igt YB nak kasi duit nanti susah plak.

Tanpa Nama berkata...

aku la tu. nanti jangan lupa hantar hadiah ye yb. hehehe

BUJANG SUSAH berkata...

Salam YB.. kalau nak tau jugak rasanya boleh suruh "Perisik Rakyat" aka "Topeng Perak" ajarkan. Dia tu terror bab risik2 ni..

Bangsa Cina Malaysia berkata...

TAHNIAH DI UCAPKAN...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah.... blog YB menjadi sumber berita terkini dan terpenting sebagai rujukan saya. Blog ini saya layari setiap hari bagi mendapat berita mutahir

Tanpa Nama berkata...

Tahniah.... blog YB menjadi sumber berita terkini dan terpenting sebagai rujukan saya. Blog ini saya layari setiap hari bagi mendapat berita mutahir

Tanpa Nama berkata...

saya berdoa penuh harapan dengan apa yang telah di doakan oleh Tok Guru Nik Aziz , semoga lebih ramai Cina Islam yang akan terlibat dan mendokong perjuangan ini , juga kauam-kaun lain In'syaAllah.

wa'li
jb

Tanpa Nama berkata...

ana le orgnya.
hamas_oi@yahoo.com

Akim Azmi berkata...

ana kut...

Tanpa Nama berkata...

saya baru saja mendaftar broadband,mula2 tau buka harakahdaily je setiap hari.bil pun belum bayar lagi.saya buka web ustz pun melalui tv3 yang memaparkan artikal ustaz tentang kerja pembomohan kerusi speaker perak oleh umno.alhamdulilah ternyata memang hebat kerja pantas yang dibuat oleh ustaz sehinggakan web ustzlah yang mula lawati setiap hari.sekarang saya dah ada broadband,saya dah tak baca suratkhabar utama dan tv3.kalau boleh saya ingin sangat bertemu sua dengan ustaz tetapi malang sekali kerana saya tinggal dipendalaman dipahang.saya adalah seorang anak peneroka felda jengka,difelda dahulu kami menerima maklumat hanya di suratkabar dan tv sahaja. tak rugi saya berbelanja sedikit dengan meminjam wang dari isteri untuk membeli broadband. baruni dah dapat gaji,saya dah pun bayar duit isteri.jika saya gi kerja isteri saya pulak mengunakan broadband dan lawati web ustaz.

skuaddunbatucaves berkata...

kami punyai pahlawan seperti anda dalam .... itu lah hadiah buat kami semua.. teruskan berjuang yb bersama sama rakan rakan semua!! kami tetap bersama mu...


hadiah buat kami ialah kejayaan merampas semula perak!!! sehingga itu ... kami masih mengharap!