13 September 2009

Risalah sampah, angkara siapa ?


Angkara siapakah perbuatan tidak bermoral dan jahat dibulan Ramadhan yang mulia ini ? Itulah pertanyaan dalam hati kecil saya setelah menerima laporan dari banyak pihak bahan dia atas sedang rancak dihantar kepada pimpinan PAS Kawasan di Negeri Perak.

Dalam Lawatan badan Perhubungan PAS Perak Ke PAS Kawasan Gerik dan Lenggong malam tadi saya mendapat maklumat dari pimpinan PAS Kawasan bahawa sudah hampir separuh AJK PAS Kawasan Gerik telah menerima risalah sampah ini.

Saya istilahkan sampah kerana di dalamnya mengandungi unsur fitnah dan fakta yang diputar belit dan menyiarkan gambar-gambar palsu yang tidak bermoral.

Setakat ini saya belum menerima maklumat dari negeri lain adakah bahan sampah ini dikirim juga kepada mereka.

Adapun 3 bahan tersebut adalah dengan tajuk berikut :-

1. Buku berjudul " The Tales at Mat Bon Anwar Sodomy II
2. Risalah Berjudul " Siapa PAS Sebenarnya, pejuang Islam atau boneka DAP ?
3. Semacam akhabr tabloid " The Screw Opener"

Yang Jelas bahan diatas adalah dikirim oleh musuh Pakatan Rakyat, PAS, DAP dan PKR. Mereka menyerang habis-habisan pimpinan Pakatan Rakyat dengan fakta gila dan tidak berasas.

Saya menganggap pihak yang menghantar dan menerbitkan risalah ini adalah orang yang paling bacul di dunia kerana tidak menyebut dari mana penerbitnya, cuma yang dapat dikesan stem yang dikirim adalah dari Kuala Lumpur.

Cina Islam/-

11 ulasan:

rakyat bijak berkata...

umno/bn dah terdesak
mereka dah kehabisan talian hayat
mereka dah kalah PRK 1-7
walaupun mereka guna bermacam cara
saya yakin rakyat dah bijak
sapa nak naik kapal bocor

Awanama berkata...

mcm ubn/umno akan ditolak oleh rakyat yg memperjuangkan kebenaran dan keadilan di negara ini.ubn/umno pasti akan disumpah dr generasi ke generasi krn kejahatan yg telah dilakukan kpd rkyat Malaysia.

Awanama berkata...

umno yg terdesak memang mcm tu.. cuba memperbidihkan rkyt tp mereka yg nmpk btol2 bodoh.. bdak tadika pon tau camni sapa yg buat...

Awanama berkata...

angkara kumpulan lembu dan kepala lembu....

Awanama berkata...

Assalamualaikum! Ha itu tandanya ubn/umno sedang
menggali lubang besar untuk majlis pengkebumian mereka sendiri.Satu masa nanti cucu cicit kita akan bertanya "Atok umno tu apa manggahnya(apa bendanya?)" Maka atokpun jawab "umno tu satu pertubuhan yang hisap darah orang melayu" Lalu kata cucunya "Hi jahatnya.mesti kuburnya berasap ya tok?....

Awanama berkata...

kuburkan BN.... askar pun tolak BN....

Awanama berkata...

salam ramadan

ana pun dapat, ini semua kerja pati yang x ada "teluq" , kalau brani keluarkan tandanama, sorry kami pati PR (PAS) bukan buduh mancam hampa anmGok.... memang NGOKKKKK.....

anakjatiperak berkata...

satu contoh askar tolak BN adalah bila pencen depa masuk pakatan rakyat.kat kg aku ramai askar pencen masuk Pas.dari pencen kopral sampai pencen mejar.

Awanama berkata...

Hal sebegini tidak ada lain Tok Dalangnya. Pasti UMNO. Namun, bijak menyembunyikan tangan selepas melemparkan batu. Kemudian menuduh orang lain yang membalingnya. Apa komen Dol Kaki Rempit. Pasti anda akan mengatakan perbuatan ini adalah angkara PR dan bukannya UM..NO. Jika itu pandangan anda, memang anda bodoh.....

lanunsepet berkata...

takbir!!! umno makin terdesak..

http://lanunsepet.blogspot.com/

BKPITI berkata...

Biarlah dia dengan angan2nya. Itulah tanda dia dah semakin takut & mengecil. Jika dia kuat tidak akan buat kerja gila ni.. Biarlah.. Nasibnya seperti LDP jepun jua akhirnya.. Semua rakyat dah jelak, benci, menyampah, jijik dan tah apa lagi...