21 September 2009

Selamat Hari Raya, Maaf zahir dan batin.......

Allahuakbar, Allahhuakbar, Allahuakbar, walillahilhamd.....

Sempena dengan tibanya 1 Syawal,saya dengan ini memohon kemaafan kepada semua pengunjung blog cina islam diatas kekhilafan dan kesalahan yang mungkin saya lakukan , dan saya juga dengan hati yang ikhlas memaafkan kekilafan semua pihak dimasa yang lalu. Sengaja atau tidak disengajakan.

Kalaulah saya bersalah maafkanlah saya, begitu juga saya memaafkan kesalahan mereka yang melakukan kesalahan pada diri ini kerana mudah-mudahan dengan itu Syawal yang disambut punya arti yang tersendiri. Namun yang paling berarti kelak di Masyar kita tidak saling tercari-cari dek kerana sedikit kesalahan yang tidak sempat kita ucapkan kemaafan semasa hayat di dunia.

Setelah itu saya tidak lupa mengucapkan ucapan segunung terima kasih atas sokongan semua pihak atas amanah sebagai Ketua Penerangan Negeri Perak, ADUN Titi Serong, PAS Kawasan dan semua pihak lain termasuklah yang dikasihi semua pengunjung setia blog ini , atas kerjasama sokongan anda sehingga semuanya berjalan dengan lancar dan blog ini terus dipacu sesuai dengan kehendak dan keperluan semasa..

Tidak lupa kepada rakan blogger dan rakan-rakan media yang menjadi peniup semangat untuk terus memacu blog ini.

Demikianlah kalau ada kekurangan menerusi blog ini saya sekali lagi mohon kemaafan diatas ketidak sengajaan yang berlaku dalam tempoh itu.

Marilah kita sambut Hari Kemenangan ini dengan bayak mebesarkan Allah SWT dengan takbir, tasbih dan tahmid.

Sesudah menyempurnakan Ramadhan, marilah sempurnakan Solat sunat Aidil Firi dengan menhayati khutbah Hari Raya yang diperdengarkan oleh Khatib.

Sesudah itu eratkan silaturahim dengan berkunjung kerumah sanak saudara dan rakan taulan. Rapatkan hubungan yang tewlkah tetak dan pecah mudah-mudahan Syawal ini penuh berarti.

Salam AidilFiri

Dari:

DRS. KHALIL IDHAM LIM
Ketua Penerangan PAS Perak/
ADUN Titi Serong.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam aidilftri

slamat myambut kmnangan stlah sbulan blawan dgan nafsu..... lpas ni kita ada tugas lebih berat .......sama kita bjuang d N31 Bgan Pinang.


jago B>D