15 Mac 2010

Alhamdulillah rombongan selamat sampai di Jordan.

Sekitar 300 orang pelajar Malaysia di Muttah, Jordan menghadiri taklimat isu Perak.


JORDAN, 14 Mac :-Destinasi rombongan Badan Perhubungan PAS Perak seterusnya ialah negara Jordan untuk bertemu dan memberi taklimat dan penerangan Isu Semasa khususnya isu Perak kepada mahasiswa dan mahasiswi di sini.

Alhamdulillah kami selamat sampai dari LapanganTerbang Kaherah dan selamat sampai di Jordan pada jam 7.00 malam waktu tempatan (1.00 pagi waktu Malaysia) kelmarin.

Kami disambut oleh beberapa orang pelajar di lapangan Terbang Amman dan terus di bawa ke Muttah kerana ada pertemuadengan pelajar Malaysia yang menuntu di sana.

Sekitar jam 9.00 malam(3.00 pagi waktu Malaysia) kami sampai ke tempat program dan sekitar 300 orang pelajar telah memenuhi dewan menunggu kedatangan rombongan.

Program dimulai dengan ucapan dari Pesuruhjaya PAS Perak,Ust. Abu Bakar Hussain, DS. Nizar dan Drs. Khalil Idham Lim. Seterusnya disusuli dengan dailog dimana sekitar 10 soalan yang ajukan kepada rombongan dan semuanya telah dijawab secara detail oleh Ust. Bakar, DS. Nizar dan Drs. Khalil Idham Lim.

(Gambar lain akan menyusul)

4 ulasan:

Hayyi Mohamad berkata...

ahlan wasahlan YB ke Dataran Syuhada',,Mu'tah..semoga urusan rehlah kebenaran akan dipermudahkan..hayyakumullah..

Hayyi Mohamad berkata...

Ahlan wasahlan kepada Yb dan delegasi ke Dataran Syuhada',Mu'tah..mudah-mudahan urusan prjalanan 'rehlah kebenaran' akn dipermudahkan...(ore Machang)

Tanpa Nama berkata...

rehlaah mumtiah

Anak Jati Kuala kangsar Di Jordan!! berkata...

Ahlan Wa Sahlan Ke Bumi Pahlawan Syuhada' Mutah!!

Terima Kasih Buat Seluruh Delegasi PAS Perak Sudi Beramah Mesra Bersama Kami Anak Perak Jordan! Pengharagaan Buat PJ PAS Perak AF Ustaz Abu Bakar, MB Perak YAB DS Nizar, YB Idham Lim, Exco Pemuda PAS Perak dan seluruh yang hadir! Kehadiran Kalian Membawa Semangat Dan Erti Buat Kami! Moga Perjalanan Dan Perjuangan Kalian Di Rahmati Dan Di BerkatiNya!!

Tumpas Tidak Mengalah Pun Tidak Kau Tetap Bersinar Hai Rembulan(PAS) walau berada di sudut yang malap!!