11 Mei 2010

Bekas Petugas Pejabat ADUN Titi Serong meninggal dunia.

26 Jamadil Awal 1431H.

Gambar kenangan semasa ADUN titi Serong menziarahi beliau semasa sedang sakit.



Bekas petugas di pejabat ADUN Titi Serong, Abdullah Sani bin Ahmad (gambar semasa hayatnya)telah kembali ke Rahmatullah pada sekitar jam 11.30 malam tadi dirumahnya yang terletak bersebelahan dengan Pusat Tarbiyah PAS Titi Serong.

Blog ini beberapa kali menyiarkan berita mengenai Abdullah Sani yang terkena penyakit misteri sejak akhir Ogos lepas. Sejak itu beliau beberapa kali keluar masuk hospital dan terlantar dirumahnya.

Sejak Abdullah terkena penyakit misteri tersebut dia lansung tidak dapat bercakap. Segala usaha dilakukan oleh keluarga beliau untuk mengubati penyakit misteri itu adakah secara moden atau tradisional.

Abdullah juga adalah salah seorang dari anggota Unit amal PAS Kawasan Parit Buntar yang gigih dalam menjalankan tugasnya setiap kali Unit Amal menjalankan tugasnya dalam setaip program yang dianjurkan oleh parti. Disamping itu beliau telah memberikan tumpuan sepenuh masa untuk membantu kerja-kerja kempen semasa PRK Bukit Gantang pada April tahun lepas.

Jenazah almarhum akan disembahyangkan di Pusat Tarbiyah PAS Titi Serong pada jam 11.00 pagi ini dan akan disemadikan di Perkuburan Islam Tebuk Hj. Musa .

Semuga rohnya dirahmati dan dicucuri rahmat oleh Allah SWT dan ditempatkan dikalangan roh orang yang soleh.

Kami seluruh warga Pakatan Rakyat Titi Serong mengucapkan takziah keatas pemergian beliau dan mengharapkan seluruh keluarganya diberikan kesabaran dalam menempuh ujian ini.

3 ulasan:

rhutapaimanis berkata...

Al-fatihah buat allahyarham

Tanpa Nama berkata...

Al fatihah didoakan semoaga Allah mencucuri rahmat dan ditempatkan ditaman syurga Allah.

Tanpa Nama berkata...

ya allah semoga jasa baik nya dalam memperjuangkan islam di dunia akan di balas..