31 Disember 2010

Blog Cina Islam berwajah baru


Blog CINA ISLAM kini berwajah baru dengan perubahan besar pada template layout di blognya. Beberapa pembaharuan telah digarap pakai sesuai imej baru yang lebih mesra pembaca. Untuk makluman, blog ini juga telah mencapai jumlah pembacanya yang ke 11 JUTA pada 29 Disember yang lalu.

Memurnikan channel Cover It Live di CINA ISLAM lebih bermisikan kepada peranan pemimpin untuk lebih dekat dan mesra maklumat dikongsikan bersama pembaca dan rakyat. Menyedari hal itu maka CIL akan bersiaran langsung LIVE selama 24 jam dan 7 hari seminggu. Informasi terkini boleh khalayak perolehi dari gadget ini mulai sekarang.

Selain itu, paparan update klip ceramah YB dan Pimpinan boleh dinikmati terus di blog ini diruang khas Koleksi Video YB.

Begitu juga muktahir isu yang diupdate setiap hari dibahagian header diatas diwujudkan sejajar dengan motto portal blog CINA ISLAM yang mendukung "portal berita terkini - tepat, muktahir dan berwibawa ". Menurut Moderator yang dihubungi sebentar tadi, CINA ISLAM sehingga artikel ini diterbitkan telah sempurna 75% dari keseluruhan kandungan dan fungsinya.

Adalah diharapkan pelawat Blog ini lebih selesa dengan persembahannya. Bacalah demi memperoleh ilmu dan praktikan pengajarannya. Semoga anda dirahmati Allah.

Jika anda ada cadangan lain boleh kemukakan pandangan dengan sebaiknya diruang komen.

YB Drs. Khalil Idham Lim

3 ulasan:

baei berkata...

Tahniah, semoga persembahannya seceria mesejnya.

Meerha Mockingbird berkata...

please show us more about the house of ar-riddha in Sri Gombak. TQ

Tanpa Nama berkata...

Hebat...semoga YB sentiasa dirahmati.Perjuangan YB nyata terlebih baik dari sebahagian Melayu Islam.
Yang pasti Islam lebih baik.