12 Disember 2010

Majlis Seminar Pakatan Rakyat Perak



Para pimpinan dari ketiga-tiga parti menyeru parti dalam komponen Pakatan Rakyat memantapkan dan memperkukuhkan Pakatan Rakyat. Para pimpinan perlulah bersatu suara dan menyelesaikan masalah dengan sebaiknya.

Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar menyeru parti komponen lain iaitu DAP dan PKR memilih calon yang terbaik untuk PRU yang akan datang. Pas mengharapkan kejadian lompat parti tidak terjadi lagi dalam Pakata Rakyat. Insyaallah, calon PAS tidak akan berpaling tadah kerana berpegang pada amanah. Naib Presiden PRK yang baru, YB Nurul Izzah telah bersama-sama pimpinan lain hadir ke Seminar PR Perak di Hotel Hillcity, Perak. Turut hadir ialah AJK Pas Pusat YB Dr Mujahid Yusof Rawa dan Ahli Parlimen Jelutong YB Jeff Ooi. Ketiga- tiga pemimpin tersebut telah menyampaikan hujah hujah dan menerangkan isu-isu terkini.





Pelbagai isu telah diperjelaskan oleh wakil daripada parti masing-masing. Antaranya isu di sidang Dun Perak yang baru bersidang baru-baru ini, isu Zambry khurafat dan banyak lagi. Dato Seri Nizar Jamaluddin telah merasmikan seminar tersebut. Foto-foto diawal majlis, foto ehsan bloh Batu Gajah Mari.


Lagi foto berkaitan di Majlis Seminar Pakatan Rakyat yang diadakan di Hillcity Hotel, Ipoh kelmarin.









Dato' Seri Ir Nizar merasmikan Seminar PR

Tiada ulasan: