02 Mei 2011

Benarkah Osama telah terbunuh ?


28 Jamadilawal 1432H. [MOD] -PRESIDEN Amerika Syarikat (AS), Barack Obama membuat pengumuman kejayaan tentera negara itu membunuh pemimpin Al-Qaeda, Osama bin Laden di Rumah Putih, Washington hari ini. - Foto Reuters

1 ulasan:

violance planet berkata...

Pengumuman kematian Osama oleh Obama ini bukan sesuatu yg memeranjatkan sy pun..
Keduanya adalah pihak yg sama menyeret umat Islam ke kancah penderiataan..
Pengakuan Osama dgn keterlibatannya dlm peristiwa 9/11 hanyalah utk melindungi Israel yg merupakan perancang sebenar kejadin ini dan seterusnya menghalakan muncung senapang dan meriam serta Jet2 pejuang tentera Kuffar ke arah Negara2 Islam yg tidak bersalah dan tidak pernah terlibat dlm konflik ini..
Maka semua musuh2 Amerika dijadikan sasaran dan dikaitkan dgn Al-Qaeda..
Pengumuman Amerika ini sebenarnya secara reverse Psikologinya menyatakan bahawa mereka sudah merehatkan Osama utk kerja2 Dajjal bagi Fasa 2001 hingga 2011 dimana Al-Masih Ad-Dajjal telah mendapat Laba keatas usaha2 Amerika ini..
Maka kini Mereka sedang dlm Fasa Peralihan dimana akan berlaku pula Fasa baru dgn Skala yg lbh Besar yakni bagi Fasa 2012 sehingga 2020..
Apakah dunia akan aman dan tenteram dgn matinya Osama yg dikatakan Musuh Nombor 1 Amerika..
Tidak!!!
Sebaliknya kita akan menyaksikan sesuatu yg lebih besar dari apa yg kita pernah saksikan dimana kini Ranking no 2 akan naik menjadi musuh no 1 dan seperti permainan Domino,kita akan diperbodohkan lg oleh Media Mainstream Antarabangsa dgn Konflik2 yg lbh baru dan melibatkan lbh byk Negara..
Dajjal kini sedang berada di Israel dan menunggu masa utk menzahirkan diri..
Usah keliru dgn apa yg kita lihat krn pandagan zahir penuh dgn muslihat dan penipuan krn ianya sememangnya permainan Dajjal keatas manusia..