01 Februari 2008

Mashitah Memang Tidak Buat Kerja

Kerusi Parlimen Baling nampaknya semakin bergolak dan timbul keadaan tuduh menuduh yang memalukan. Hari ini Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Baling kesal dengan kenyataan Ahli Parlimen Baling, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim yang mendakwa kononnya ada pihak memburuk-burukkan beliau dan mempertikai prestasinya sebagai wakil rakyat.

Ketua pergerakan itu, Safiah Abdul Rahman berkata, kenyataan Mashitah, yang juga Setiausaha Parlimen Di Jabatan Perdana Menteri (JPM), ibarat membuka pekung di dada dan tidak wajar dibuat kerana ia tidak kena pada masa dan tempat.

Pendedahan dalam Harian Metero terdapat rakyat dalam Parlimennya terpaksa menjual labi-labi membuktikan dia tidak buat kerja. Magsa terlibat ada menyebut bahawa dia sudah mengadu masalah kesempitan hidupnya tetapi tidak dipeduli oleh Mashitah.

Dia banyak menyibuk mengenai masaalah yang tidak ada katitan dengan rayat dikawasannya. Baru-baru ini dia menyibuk mengenai kenapa ramai orang Malaysia khawin dengan orang Indonesia. Maka selayaknya Mashitah disungkurkan ditempatnya sekarang. Kita gantikan dengan wakil rakyat BA yang lebih bertanggung jawab dan buat kerja.

Tiada ulasan: