10 Februari 2008

Najib : BN tidak Akan Berdendam?

Lain pula kenyataan Najib Tun Razak di Tanah Merah pada hari ini. Adakah ingin memujuk atau menipu orang kelantan yang bekerja dengan kerajaan Kelantan untuk memamgkah BN. Nampaknya ianya satu tektik baru Najib untuk menambah sokongan orang Kelantan kepada calon-calon BN.





Najib memberi jaminan dalam bentuk pembohongan bahawa Barisan Nasional (BN) tidak akan berdendam dengan para penyokong Pas sekiranya ia kembali menguasai pemerintahan Kelantan kelak. Saya yakin orang kelantan tidak percaya dengan janji ini.

Timbalan Perdana Menteri menegaskan, semua pihak termasuk yang berkhidmat dengan kerajaan negeri terutamanya tidak harus bimbang tentang kemungkinan itu kerana ia tidak akan berlaku.

Kita masih ingat dengan sikap kasar dan dendam BN seakan tidak berperikemanusiaan setelah BN mengambil alih pemerintahan Terengganu pada tahun 2004.Banyak yang dibuang kerja.Sikap melampau ini melarat kepada insiden merobohkan penempatan di Kg. Bujal termasuk sebuah surau. Adakah ini bukan dendam kesumat namanya.

Tiada ulasan: