15 Mei 2008

alhamdulillah Hits Pages telah mencecah 100,000

Balik dari pejabat tadi sekitar jam 5 petang, saya sempat melihat jumlah pengunjung hampir mencecah 100 ribu. Sebentar tadi saya keluat sebentar memandu kereta sendiri untuk menghantar ke kampung ibu kesayangan yang datang ke rumah sejak kelmarin.


Alhamdulillah sekembalinya dari itu saya kembali membuka Cina Islam, ternyata telah mencecah angaka 100,015 hits pages.


Tidak lain hanya mampu mengucapkan syukur, alhamdulillah dengan kelapangan waktu melayani blog peribadi ini untuk semua peminat yang setia dimana mereka berada.


Terima kasih kepada semua yang memberi dokongan dan semangat bagi melangsungkan blog ini.

7 ulasan:

Dr. Abdul Wahab Arbain berkata...

As-Salamu 'Alaikum YB Drs,
AlhamdulilLAH. Carilah kawan-kawan untuk bersama dalam perjuangan menegakkan syari'at.
Tahniah!

Idham Lim (林川興) berkata...

terikasih dgn sokongan dr wahab sebelum ini. bukan apa saya seronok sangat kerana saya mulakan dengan angka 1 masa mula blog ini.

Dr Aziz Sabran ( Aziz Rantissi) berkata...

bila YB nak buat kem kesihatan di kawasan titi serong? boleh jemput saya..saya akan bantu..Insya Allah

Ladynohm berkata...

Assalamualaikum YB Drs Khalil Idham Lim ..
Saya salah seorang pembaca tetap blog Drs dan sering mengirim isi kandungan blog Drs kepada rakan2 di pejabat saya.
Teruskan perjuangan Drs...walaupun saya di Ampang tapi selalu mengambil tahu perkembangan yang berlaku di Perak sana...menerusi blog Drs ini..

Wassallam..

Juraimi Zainal berkata...

Tahniah Dr,

Saya memang forward kat kawan2 terutama orang2 Perak utk jadikan fav blog kpd mereka w/pun saya bukan orang Perak..

Saya sokong 100% agar syariat Islam dpt ditegakkan...

anak klate 73 berkata...

a'kum..
setiap tuturkata mestilah selari dgn perilaku...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dari pasbangi.blogspot.com (razmi) ana pun tak pernah miss layari blog anta dan sesekali copy info masuk pasbangi, harap izinkan, mungkin anta boleh letak link pasbangi untuk memudahkan pertukaran maklumat, terima aksih