07 Mei 2008

Genap sebulan Ir. Nizar menjadi MB Perak

BATANG PADANG, 17 April : – Setelah dilantik secara rasmi sebagai Menteri Besar Perak Yang Ke – 10 pada 17 Mac yang lalu, kini genaplah sebulan YAB Mohammad Nizar Jamaluddin menerajui Kerajaan Negeri Perak. Siri Lawatan Kerja ke Daerah Batang Padang merupakan kali yang pertama buat dirinya setelah manjawat jawatan itu.

Ketibaan beliau di Pejabat Daerah dan Tanah Batang Padang disambut oleh YB Dato’ Dr. Abdul Rahman Hashim, Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Ahli-Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri serta pegawai-pegawai kanan.

Gambar kenangan di hadapan Bangunan Pejabat Daerah dan Tanah Batang Padang

Dalam perjalanan pulang ke Ipoh, beliau sempat singgah sebentar di Kampung Kepayang, Simpang Pulai untuk menziarahi keluarga Allahyarham Afiq Zuhairi bin Ahmat Rozali, 18, yang meninggal dunia akibat demam panas. Afiq Zuhairi merupakan anak yang kelima daripada enam beradik dijadual mengikuti Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) di Kem Sentosa, Chenderiang. YAB Mohammad Nizar Jamaluddin mengucapkan takziah kepada ahli keluarga serta menyampaikan sumbangan daripada Kerajaan Negeri Perak.

Sumber :http://www.perak.gov.my/bm/

Tiada ulasan: