10 Ogos 2008

Kontinjen Yahudi Di Olimpik Beijing 2008

Sebentar tadi ketika menonton upacara pembukaan sukan olimpik Beijing 2008 yang dijadualkan berlangsung pada 8-24 Ogos ini, saya telah dikejutkan dengan penyertaan negara HARAM ISRAEL LaknatuLLAH yang ikut menyertai perarakan masuk kontinjen negara-negara peserta dari seluruh dunia termasuk penyertaan dari negara-negara umat Islam.







Ini merupakan julung-julung kali negara HARAM tersebut menghantar kontijennya sejak sekian lama ‘digantung’.




Pembukaan temasya sukan yang boleh dianggap paling berprestij dan terbesar di dunia ini telah tercemar dengan penerimaan dan penyertaan negara pengganas no. 1 dunia itu.

Anehnya negara-negara Islam yang menyertai temasya ini termasuk Malaysia yang merupakan bekas pengerusi OIC tidak mengambil sebarang tindakan atau membuat sebarang bantahan.

Membenarkan Negara Haram Yahudi tersebut bererti kita mengiktiraf kewujudan negara haram tersebut dan secara langsung menyokong kekejaman dan kezaliman yang telah mereka lakukan ke atas umat Islam Palestin dan terhadap lebih 6.5 juta pelarian perang yang telah menderita selama lebih 50 tahun.
berita , gambar dan ulasan penuh layari : http://ibnurrahmat.blogspot.com/

2 ulasan:

Vinson berkata...

Betul! Dasyatnya negara haram Israel nih menyertai Olympics di China!

Camni lah saudara Lim Cina Islam, you pergi Xinjiang, bertemu "saudara" Islam you, rancanglah bom hotel mereka kat Beijing!?

BODOH.

Israel has been recognized as a country by the UN. Accept it, move on with life and help Palestine in a more socially responsible way (ie with love for Palestine, rather than with hate for Israel)

And by the way, what does anything in the Middle East have to do with you?

Do you see Buddhists in Malaysia fighting against the Sri Lanka terrorist?

OPEN YOUR EYES. Life is beautiful, as should religion. Stop hating, start loving.

M.Sulaiman (utohkacil) berkata...

jangan di layan si babi anak haram 'vinson' ni.

Dungu, biadap dan tidak tahu berbahasa.