06 Februari 2009

Hampir meletup HP saya !

Semalam bila sampai di rumah setelah dua hari berada di Ipoh, saya memeriksa berapakah SMS yang masuk ke HP saya sehari suntuk dalam keadaan gawat di Perak. Terkejut saya dapat SMS yang masuk sekitar 1200.

Bila buka komputer pada pagi ini sebelum melakukan kerja-kerja update Blog Cina Islam , terkejut pula dengan kliks yang tertinggi yang saya capai terbukti kelmarin juga.Saya mendapat 18,501 pages views dan 6092 pelawat, manakala pelawat baru pula sebanyak 2173 orang.

Selain itu ada yang emailkan kepada saya memohon maaf kerana kerap menalipon kelmarin. Mereka memberi alasan yang sama iaitu mahukan maklumat segera.

Hampir sehari suntuk HP saya kena disambungkan dengan arus letrik, apakah tidak berbunyi tidak mahu berhenti.

Apapun saya ucapkan terima kasih kepada sahabat taulan dalam dan luar negeri yang menghubungi saya, ukhuwah kita terjalin dan sahabat-sahabat ingatkan saya lagi walaupun keadaannya tidak mengizinkan saya jawab semuanya.

Sudah tenang dan masalah sedikit reda, taliponlah lagi, saya akan jawab dan bukan macam kelmarin lagi.

Saya tidak dapat mengagak macammana pula hari ini, adakah HP saya hampir meletup lagi ?