12 Mac 2009

Bila PM akan umum tarikh peralihan kuasa ?

KOTA KINABALU: Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata beliau akan membuat pengumuman rasmi mengenai tarikh peralihan kuasa sebagai Perdana Menteri.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar sempena lawatan seharinya di negeri ini, hari ini.

Perdana Menteri yang akan melepaskan jawatannya pada Perhimpunan Agung Umno, akhir bulan ini berkata, tarikh itu sebenarnya sudah ada dalam pemikirannya.

3 ulasan:

Mohd Harris Abdullah berkata...

Seolah-olah peralihan kuasa tak akan beraku selepas Perhimpunan Agung UMNO. Persoalannya - bila? Nampaknya melepas lah Najib

Tanpa Nama berkata...

mcm xjadi jer peralihan kuasanya...
melalak la big mama kalu xjd 1st lady...

Tanpa Nama berkata...

Salam.. dolah ni klau betul berani dgn hidup merempat serahkan la kuasa pada si najis tu.. Sedangkan tgh ada kuasa pun si najis tu boleh kumpulkan org2nya utk pijak dan perlekehkan si dolah ni, Klau dah xder kuasa apa akan jadi si dolah ni rasanya? Jadi sampah jer la nampaknya dolah.

Hai khairy.. xada apa2 plan ker nak pertahankan pak mertua ni? dolah ni org umno sendiri pun x hormat kat dia kerana si khairy ni la jugak. dolah berkuasa, ko kawin dgn anak dia. klau si najis ni berkuasa ko nak kawin dgn big dog mama tu ke?

Kita ni rakyat yg dah biasa susah. dari mahadir sampai ke dolah, dari dolah mungkin ke najis. kita dah bersedia utk menghadapi segala apa kemungkinan. Kita rakyat dah biasa diperkotak katikan. dah biasa x diberi keadilan. biasa dipijak. kita x kisah dah. pancutan air kimia, bom asap dan pukulan2 dari kayu FRU kami dah lali dah. kamu tipu kami dipilihanraya, kami sanggup turun ke jalanraya. Alang2 hidup susah, dipijak ditindas x melawan, baik mati mempertahankan keadilan. mempertahankan kedaulatan agama islam. mati kerana perjuangan. Surga neraka bkn kita yg menentukan. Allah ta'ala x melihat akan kekuatan tenaga seseorang itu. Tapi Dia melihat betapa kuat akan keimanan serta keikhlasan hambanya. Apa yg diperjuangkan dan apa yg ditegakan.

"Allahuakbar..!!!"

(harapan63)