03 Mac 2009

Kami dilarang masuk rumah sendiri.

Sepatutnya pihak keselamatan menjaga keselamatan dengan memudahkan kami untuk masuk ke dalam Bangunan Perak Darul Ridzuan bukan menjadi "barua" menghalang kami masuk. Bangunan Perak Darul Ridzuan adalah rumah kedua kami, soalnya kenapa kami dilarang masuk rumah sendiri.

Menjaga keselamatan bukan berarti menghalang satu pihak untuk masuk kerumahnya sendiri. Paling malang rumah kami itu juga sedang didiami oleh kumpulan yang tidak jelas statusnya malah rakyat gelarkan mereka perompak dan perampas kuasa.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ihktiarlah sesuatu supaya persidangan dun dpt di adakan juga. Gunakanlah segala kebijaksanaan yg ada untuk dun bersidang dan menerima usul percaya kpd Datuk Seri Hj Nizar. Yakinlah pada usaha kita, insyallah Allah bersama org yg kain pada usahanya.

Tanpa Nama berkata...

Y Allah...selamatkan negeri kami ya Allah....semoga pakatan rakyat akan dibantu oleh Allah....umno sekarang menggunakan talian hayat istana serta polis....sayang parti perkauman ini akan hancur pada pilihanraya ke 13 nanti.

Tanpa Nama berkata...

Insyallah,semua yg terjadi nie ade hikmahnya,dapat la kita mengenali pemimpin2 kite,saya percaya keadilan akan dpt ditegakkan juga akhirnya,cuma sekarang nie mungkin ujian dr Ilahi utk hamba2nya,rakyat tahu menilai,yang penting Datuk Seri Hj Nizar bersabar dan sentiasa berdoa,insyallah,Malaysia akan dipimpin oleh pemimpin yg 'bersih' suatu hari nanti,pergolakan di Perak ini menunjukkan petanda2 akan berlakunya perubahan ke arah kebaikan,pemimpin yg kite kenali kroup sebelum ini semakin terserlah korupnya,ini memberi peluang kepada rakyat2 yg belum tahu untuk sedar akan situasi pemimpin negara sekarang

kerengga berkata...

Itu rumah rakyat bukan rumah sultan. Sultan itu pun makan hasil keringat rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Sidang dun perlu diadakan !!! Anak Kelantan bersama sama YB

Tanpa Nama berkata...

Buat jer sidang di bawah pokok ketapang.
Annuar Musa boleh je menabalkan sultan Kelantan pilihan hatinya di bawah pokok ketapang,inikan pulak persidangan DUN.Rakyat lagi berbangga dengan seluruh ADUN2 PR kerana sanggup mencemar duli demi kebajikan rakyat jelata...
So Fikir2kanlah...