03 Mac 2009

SU Dewan di gantung tugas

IPOH : Speaker DUN Perak, V. Sivakumar telah mengumumkan mengantung Abdullah Antong Sabri sebagai Setiausaha Dewan Negeri Perak dan mengantikannya dengan Setiausaha Politik Kepada YAB. Menteri Besar Perak Pakatan Rakyat, Ust. Misbahul Munir Hj. Masduki bagi melaksanakan kerja SU Dewan dalam Sidang DUN Tergempar pada esok hari.

Kenyataan itu diumumkan dalam sidang akhbar sebentar tadi di sini.

22 ulasan:

keristamingsari berkata...

Semuga persidangan esok akan membuka mata UMNO yang dah lama tertidur.....

Tanpa Nama berkata...

melatah lagi la umno lepas ni..


-prt abas-

Tanpa Nama berkata...

apa pun esok mesti bubar dan DS Nizar mesti terus jumpa Sultan..kalu ble berkhemah depan Istana sampai Sultan terpaksa bubar DUN..kalu tak nak buat camtu..nak buat camana lagi???
Apa kesudahannya???

Tanpa Nama berkata...

Undang-undang yang dia orang bikin pun tak mau pakai, lebih baik pakai undang-undang RIMBA aje.. Yang ada dalam kepala otak depa ISA... macam undang-undang mak bapak depa

Tanpa Nama berkata...

Jam brape bersidang ye esok?

Tanpa Nama berkata...

...dan mohon pertolonganlah dengan sabar dan solat...

Tanpa Nama berkata...

salam yb
dapatkan maklumat drp peg.tentera atau ex yg pro kita,,dan buat tinjauan dikem2 tentera adakah ada kelainan drp biasa ..persediaan manatahu maybe esok perak bakal diistihar darurat

Tanpa Nama berkata...

saya rasa esok ade huru-hara..bersiap sedia YB..kite tak tahu ape yg mereka rancang...tp mcm mana mereka menang dalam injuksi??sempat ke?

Tanpa Nama berkata...

Polis dijangka akan mengeluarkan arahan supaya semua kedai kopi dibandar ipoh tidak membuka kedai pada pagi esok bagi mengelakkan kerajaan pakatan rakyat mengadakan sidang DUN tergempar dikedai kopi.Ini berikutan tindakan SUK menutup pintu bangunan darul ridzuan.

SHAH LAKSAMANA berkata...

Salam YB ,

Ada kemungkinan besar berlaku 2 kejutan satu di Petaling Jaya Esok dan di Perak ...betul2 merungsingkan ana disini...DiNegeri Perak yang mendebarkan.....Ayuh kuatkan TEKAD & ILTIZAM ISTIQOMAH DALAM ISLAM ...BIAR KITA MATI SYAHID ...ALLAHUAKBAR !!!!!

Tanpa Nama berkata...

APA YANG MISBAHLUL TU BOLEH BUAT?????? INI SEMUA PERBUATAN ORANG GILA TALAK YANG TERSANGAT TALAKNYA....

Tanpa Nama berkata...

yb tlng sebarkan maklumat yg terkini..apayang rakyat patut lakukan pada esok hari..nak kesuk atau dok rumah saje

jinbara berkata...

sbr sahabat2 ku dlm pakatan...kita trn rmi2 akhir bln 3 nie kita jumpa kat b.gantang..biar biji mato puak ummo terkeluar...tengok semangat kita..

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah, Permudahkan urusan Sidang DUN Perak esok, agar nasib Rakyat-PERAK yang dizalimi UMNO-BN dapat pembelaan di sisimu!!

Akbar-Manjung

Tanpa Nama berkata...

Surat terbuka buat Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin/

Tanpa Nama berkata...

apa la umno@bn belum lawan dah takut malu pada ahli la itu pun kalau ada ahli yg buta iman

Tanpa Nama berkata...

mati2 sokong umno@bn sampai mati la timbang tu dosa/pahala nak adil katakan orang masuk neraka lepas tu masuk syurga mrk ni berdiri bebarisan tengok tapi INGAT seksa tetap ada lagi teruk tak habis2

jani berkata...

YA ALLAH hamba ini sentiasa memohon pertolongan dari-Mu....... hamba sentiasa solat hajat untuk bermunajat kepada-Mu semoga kerajaan Perak dikembalikan semula kepada rakyat..... AMIN....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Salam.. Takbirrrrr...!!!!

(harapan63)

Tanpa Nama berkata...

Salam.. mungkin bkn ini tempatnya untuk bertanya, tetapi klau ada yg tahu la. nak tanya sikit. ada kawan2 beritahu, si osman jailu dan jamaluddin ada dtg jumpa ds anwar.. nak masuk pkr semula katanya. sbb si najis tu dah kencingkan diaorg bertiga termasuk nyonya oku tu. tp ds anwar x layan. lagi 1 si osman jailu tu isterinya tgh sakit tenat, tp sampai sekarang pun dia x balik rumah. kawan ni kata dia diberitahu oleh ketua amk perak. x pasti la betul ke x? tolong komen klau ada maklumat.

(harapan63)

Apex berkata...

Maleh dah teman dah bagi ulasan tentang Perok ni.Teman dah fed-up ngan perangai UMNO ni.Teman kesal betoi2 kesal sebab 16.Sept 2008 tak menjadi kenyataan.Inilah akibatnya,mula2 ni di Perok PASni kat Kedah PAStu kat Selangor lama2 tinggallah semula Kelate dok bawah PAS.Malehlah nak pikir2...Fikir2kanlah...

orang kelate berkata...

Pakatan Rakyat teruskan perjuangan kerana Allah.sesungguhnya Allah bersama hamba-Nya yang sabar.Jangan risau kerana majoriti rakyat Malaysia adalah penyokong PR.saya yakin lambat laun BN akan tersungkur bersama permainan kotor dan jijik mereka setidak-tidaknya pada PRU-13.dalam isu perak seluruh rakyat Malaysia dan dunia sedang memerhati kezaliman UmnoBN.
lawan tetap lawan!