03 Mac 2009

Gelombang tsunami kuasa Speaker dihalang dengan cara kotor.

Nampaknya Zambry dan kuncu-kuncunya tidak mampu menghadapi gelombang tsunami kuasa speaker. Sejak beberapa hari ini mereka terdampar dengan berbagai pukulan dari keputusan speaker.

Terakhir mereka sedang bersiap menghadapi rempuhan gelombang tsunami dari semua ADUN Pakatan Rakyat untuk masuk Bangunan SUK. Segala usaha tanpa mengira peraturan dan undang-undang bagi menjayakan niat jahat mereka dan sekaligus mengagalkan niat murni Pakatan Rakyat yang mewakili rakyat Perak yang mahukan keadilan ditegakkan.

Segalanya diperkudakan demi mencapai hasrat itu. Mereka berselindung dengan berbagai fakta yang tidak ada asas dan kebenaranya.

Yakinlah ini lah kubur besar yang sedang digali oleh zambry dan kuncu-kuncunya bagi menguburkan mereka sendiri. Rakyat akan menjadi saksi kepada segala kerja jahat mereka dengan gelombang penolakan kepada BN dan UMNO bukan sahaja di Perak namun untuk seluruh Negara.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mgkn kah Najib C4 akan mengISAkan sebahagian ADUN-ADUN PR supaya bila DUN bersidang jumlah BN mengatasi PR?

Tanpa Nama berkata...

Teruskan perjuangan kerana peristiwa di Perak telah mencelikkan semua orang politik di Msia...Semua dasar BN tak berjaya sebab itu mereka akhirnya menggunakan cara ala gangstar.Terbaru Najib mengugut rakyat yang membuat aduan ke SPRM,SPRM berat sebelah,UPSR khususnya di terengganu ramai murid 5A dengan spelet....ppsmi tak berjaya dll...

Tanpa Nama berkata...

EEEMMM...Dah agak dah amenda tindakan UMNO ni kat PR Perak...Memang payah berurusan ngan orang gila niii...Kitapun jadi gila belaka...Selagi PR tak memerintah negara,selagi itulah UMNO boleh wat apa saja terhadap PR...Dah lama dah saya bangkitkan masalah ini...Fikir2kanlah...

Tanpa Nama berkata...

09:35:00 upsr pun spelet hancur ppsmi