05 April 2009

Slogan "mohon restu rakyat" tidak beri kesan ?

"Mohon restu rakyat" yang diletakkan di semua papan tanda besar yang jumlahnya tidak setanding dengan jumlahnya dengan jumlah papan iklan yang diletakan oleh PAS dengan tema "Kekalkan kemenangan untuk rakyat".

Dengan berlatarkan gambar Najib, Zambry dean Ismail jumlahnya jauh lebih banyak dari yang diletakan oleh Jentera PAS dan cuma berlatarkan gambar Nizar. Namun kenyataannya jumlah kami yang sedikit itu telah mengalahkan jumlah iklan UMNO yang banyak itu.

Semacam para sahabat tentera Badar sejumlah 313 mengalahkan musuhnya berjumlah 1000 orang begitulah sudah kalahnya poster UMNO yang lebih besar, banyak dan segalanya oleh iklan PAS yang lebih kecil , cuma menar4inya calon PAS melambaikan tangan sambil tersenyum dalam wajahnya yang sebenar, Insya Allah boleh menarik pengundi di Bukit Gantang untuk mengundi beliau.

Lalu ia mengundang sakit hati, dengki, cemburu dan khianat sehingga berlaku pencerobohan kepada Iklan PAS itu. Inilah perangai musuh PAS dan Pakatan Rakyat. Baling batu sembunyi tangan.

Iklan UMNO/BN adalah wajah-wajah pelakon yang sekali lagi ingin menipu rakyat dengan pujukan dan janji manis. Semoga Kemenangan kepada kebenran dan mengalahkan kebathilan walaupun cuba diselindungi.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Drs,Mail mengulum senyum bila gadis Danok manis tersenyum ..(Ooops terumpat lah pulok)
Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

x payah dok poster2 dah la ni
semua dah tau, x kena sihir, kena santau...
7 hb pakat pakat pantau,sapa gelak sapa lena...