27 Mei 2009

Jumlah tangkapan keseluruhan 19 orang, Semua mereka di IPK Ipoh sedang disoal siasat

Jumlah tangkapan keseluruhan termasuk pekerja syarikat event yang ditangkap awal pagi seramai 5 orang , dicampur dengan jumlah tangkapan jam 11.00 lebih tadi seramai 14 orang. Jadi jumlah keseluruhan yang ditangkap ialah 19 orang semuanya.

Semua sekarang ini berada di IPK Ipoh di soal siasat. Saya menemuai ADUN Sungkai Sivanesan sebentar tadi dan dia memaklumkan dia telah cuba memohon dan merayu kepada pengawal pintu masuk IPK Ipoh untuk masuk menghantar ubat kepada Ahli Parlimen Ipoh Barat,Kulsegaran namun tidak dibenarkan.

Difahamkan YB. Kula sejak beberapa hari ini mengalami masalah kesihatan. bayangkan untuk masuk menghantar ubat juga tidak dibenarkan.

Besar kemungkinan mereka baru akan dilepaskan pada malam ini setelah mereka disoal siasat semuanya.

4 ulasan:

NAJIB TOYAAA berkata...

MEMANG POLIS DAJAL MALAYSIA NO 1,ANJING KEPADA NAJIB TOYAAA....

Medayn-XfX system berkata...

saya bru brusia 21thun ttpi mmpunyai kekesalan trhadap krjaan kta yg dhulu ketikanya sbg krjaan yg sgt dprcayai rkyat..dlm buku teks sejarah masa skolah dlu byk mnerangkn ttg kbaikn krjaan kta..tp skrg makin lma mkin trhakis kprcayaan 2...ksian saya tgk pd pjuang2 PR..sabar dan tabah..ssngguhnya Allah nk uji lg keiklasan dlm prjuangan...Insya'Allah,ganjaran anda semua sntiasa mnunggu and semua..cuma xtau bla masanya..saya sntiasa brdoa yg PR akn trus brjaya...Teruskan Perjuangan!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kpd sdr Medayn-XfX system.
buang saja buku teks sejarah malaysia.sejarah perjuangan rakyat utk kebebasan sebelum merdeka sudah banyak diputar belik oleh kerajaan BN Umnoo....

Tanpa Nama berkata...

Kami di melaka sentiasa menyokong PR. Nizar tetap menteri besar yang SAH