24 Julai 2009

Jet Pejuang F-16

Oleh : tok_busu

Ada sahabat2 yang ingin merasai memandu jet pejuang.....
Boleh mohon dan pilih jet pejuang mana yang ingin di pandu.
Promosi terhad sehingga 31 Ogos 2009, sebagai memperingati hari kemerdekaan Negara.











3 ulasan:

Awanama berkata...

nasib baik teman tengok gambar ni dulu.. kalau tak teman dah telepon TUDM dan tempah satu F16.. kih kih

Awanama berkata...

f-16 xda dalam stok TUDM, stok dalam RSAF dan RTAF ada la.

IRON MASK berkata...

ish ...kalau depa bagi betui pun saya tak mau...al maklumlah...jet jet yg malaysia beli ni semuanya second hand mcm nuri tu....kang jatuh naya jer anak jadi yatim bini jadi balu....tak mau laaaaa